Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Volgens mij hoort deze combi ook niet. Daytonas op Oyster flex hebben een zwarte keramische bezel. Full gold Daytonas (dus met gouden Oyster band) een gladde bezel. Dit komt op mij over als een samen geraapt zooitje.

Zo hoort ie te zijn:

2 likes

:star_struck:

8 likes

Een week geleden, had deze nu wel weer om willen hebben!

18 likes

Beetje zin in een 105 :smirk:

13 likes

ai deze is mooi strak :blush::+1::+1:

1 like

3 likes

Ik doe met je mee. Ik wil deze weer dragen.

5 likes

Het is een Rubber B band op een 116518.

Meer niet. Dus samengeraapt zooitje is echt weer een beetje een domme uitspraak.

Ik vind de keramische daytona’s niet mooi.

1 like

De Hermes H08. Mocht ik het in m’n paasei halen om te gaan upgraden dan is dit een serieuze kanshebber.

Mocht het lukken om een jaar niet te flipperen dan ook :full_moon_with_face:

11 likes

Deze heeft wel wat met die witte plaat.

9 likes

!

De afschrijving (list 3.7k) en de maat (41mm) zouden me tegenhouden. Maar ik vind hem wel lekker…

14 likes

6aaab9c9c12f0904fcdc0f005217cd2a

5 likes

Het eerste is waarschijnlijker.

Als jij de eerste afschrijving pakt probeer ik hem na jou :beers:!

1 like

Haha precies dezelfde gedachte hier, maar hij ziet er wel lekker uit hoor! :star_struck:

1 like

Hier zou ik het weekend wel mee doorkomen

Foto’s: Cosimo watches

24 likes

6 likes

Pas ook weer over zitten lezen. Serieus mooie kast, kloppend geheel! Maar daadwerkelijk aanschaffen zie ik ook weer niet echt gebeuren :thinking:

3 likes

Nieuw niet maar gebruikt…waarom niet.

Dat is dan al gebeurd en speel ik kiet als ik 'm doorschuif naar @scrubsaurusrex :grin:

Beetje Bell & Ross kopie maar het overall design vind ik tof. Soort fancy fieldwatch.

1 like

Doe mij deze maar vandaag.

5 likes

Zo’n Superocean 2005 is indrukwekkend, zeg, maar waar dient die ‘stip’ op de plaat voor? Weet jij dat toevallig?

1 like