Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Klopt

Dan kun je dus terecht in het Wat dragen wij vandaag topic. :wink:

Dit topic is voor horloges die je had willen dragen vandaag, maar niet daadwerkelijk om hebt. :+1:

Deze foto is van 18 maart toen was het ook een super zonnige dag vandaag deze foto

1 like

6 likes

Nou heb ik deze om.
Maar ik til er niet zo zwaar aan als iemand een foto erop zet daar is de dag te mooi voor

1 like

Ter verdediging van @Mario23, dat staat er niet. Nu ben ik niet verder terug kunnen gaan dan Wat had je willen dragen vandaag? deel II, want deel I schijnt weggehaald te zijn. Ik kan je dus niet vertellen of het ooit wel is gezegd.

Hier wordt het wel expliciet gezegd, maar die is zo oud dat ze het nog over sparen voor een Seadweller van 4200 Euro hebben.

:rofl: :rofl:

Vroeger. Toen een brood nog 5 cent kostte en mensen die op een scherm zaten te staren in de trein exotisch waren.

Maar vooruit, ik zal eens meedoen. Ik had vandaag een 39mm Hanhart 417 ES willen dragen. Niet de limited, maar de gewone release die over een paar weken komt. Helaas mag ik de foto die ik van Hanhart toegestuurd kreeg hier niet delen, maar hij is supercool.

1 like

Voor wat het nog waard is…mijn opmerking was een onschuldig bedoeld gebbetje. :wink::+1:

Haha snap ik ik bedoel er ook niets mee :+1::+1:

1 like

Mijn opmerking was ook zeker niet vervelend bedoeld! :+1: Ik wilde alleen duidelijk maken dat er verschillende topics zijn voor verschillende doeleinden. Anders kunnen we alles net zo goed op één hoop gooien, eens?

1 like

Helaas kan ik er niet bij want DNK is vanwege Pasen gesloten.

4 likes

Zoals je gemerkt hebt kan Mario23 prima voor zichzelf spreken. :+1: Verdediging is al helemaal niet nodig, want er werd niemand aangevallen. Ik begrijp dat je wat reuring mist sinds het vertrek van Ralph, maar om dan maar wat te gaan stoken lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. :grimacing: :sweat_smile:

On topic:

9 likes

Klopt helemaal

1 like

Deze wil ik nog wel een keer proberen.

34 likes

Dat voelt soms ook wel zo. :slight_smile: Doe ik eens een poging tot reuring, lukt het niet. Zelfs de Hanhart tease lokt niks uit. Zo jammer.

Even los van het feit dat de jaaraanduiding roet in het eten gooit en weg moet: Mooi in balans. :+1:

1 like

Ik zie wat je bedoelt maar ervaar het minder storend.

Zonde van de sterk afgeknipte cijfers …

1 like

Deze nog maar eens, om vast te stellen of ik hier serieus werk van wil gaan maken. Lijkt mij intens mooi in het echie:

39 mm. Wellicht een tikkeltje te groot voor het model?

Foto: Hodinkee.

16 likes

Niet echt een compleet horloge maar ik vind dat het telt:

7 likes

Ik had vandaag deze wel willen dragen: Orient Star re-au0501b

7 likes

Leuk. Waar heb je dit vandaan?