Wat zouden wij WILLEN dragen?

Iedere keer weer lees ik welk horloge iedereen op woensdag draagt. Leuk…, maar vaak komen toch steeds weer dezelfde horloges om de hoek kijken.
Voor 1 keertje: wat zouden wij graag WILLEN dragen?? Voor 1 keertje gewoon de prijs even vergeten en gewoon je fantasie de vrije loop laten. maar bovenal een foto plaatsen van je absoluut favoriete horloge, en als je de prijs weet gewoon even noemen
Ik open met mijn wens: een perpetual calendar van IWC! prijs beginnend bij Euro 25.000.–?

Mijn beste,

één van deze twee zou het dan toch moeten worden.
En eerlijk gezegd is dit wel zo realistisch dat het er zelfs van kan komen. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

deze zou het voor mij worden; maar dat wordt nog even sparen :wink:

IWC Portuguese Automatic wit goud , deze komt zo direct in mij op . Zal ik misschien ooit nog wel eens hebben … anders de "gewone"stalen versie .

Ik zou toch wat keus WILLEN hebben.
Het zou dan voor het gewone werk worden:

De Rolex Sea Dweller (4.200,-- Euro)

of de Breitling Avenger Seawolf (iets van 2.000,-- Euro, denk ik)

en voor het eitjes koken, de Omega Seamaster Planet Ocean Chrono (ongeveer 4.000,-- Euro)

Wat een geld eigenlijk, het zullen wel een paar Poljots worden ;).

Groeten, Tom V.

Prachtig klassiek en stijlvol horloge. Helaas onbetaalbaar (rond 9.000 EURO)

Deze

en deze

en deze

en deze

Helaas, zal er wel nooit van komen.

Gelukkig heb ik een van mijn droomhorloges al regelmatig om de pols:

Bovenaan het verlanglijstje:


Met een list price in us$ ongeveer 19,000 zal hij daar nog wel even blijven staan vrees ik… :slight_smile:

Een echte PAnerai Logo, bijvoorbeeld deze 5218-201 …

Ruud

Ik zou zelf voor een Rolex YachtMaster gaan, gewoon staal met Rolesor wijzerplaat of een Girard-Perregaux GP-Ferrari.

Eerst maar eens de Staatsloterij winnen, dan komt een van deze zeker in mijn collectie.

Dan werd het deze IWC.

Gewoon mooi!!!:slight_smile:

leuk topic …

Nou ja, als ik een zak ongeteld geld had, dan zou ik met een IWC aan mijn pols lopen. Het zou de Mark XVI worden en/of de Chrono Automatic. Dat vind ik twee ontzettend mooie, krachtige horloges, die zowat stijf staan van de eenvoud…
Een andere knaller vind ik de Omega Speedmaster Professional, maar ja…, die heb ik al!

Als ik het geld er voor (over) had:

… meer realistisch en hopelijk “snel in dit theater” ;):

Nu is Rolex vreemt genoeg niet meteen een merk waar ik meteen warm voor loop.
Na het zien van mijn “deze wil ik graag hebbe hebbe hebbe” word het misschien zelfs vreemder

Normaal ben ik namelijk wel van de wat grotere en drukkere horloges

Echter
De Rolex OYSTER PERPETUAL 39 uit 2015 heeft me na het voor de eerste keer voorbij zien komen toch wel te pakken.

Dat zelfs zonder het bewust te weten dat het een Rolex is.

En met een prijs van zo rond de 5.000 had ik het erger uit kunnen zoeken.

Helaas nog een andere dure hobby dus verwacht niet dat deze er zomaar snel even zal komen.

Maar stiekem ergens in een klein donker hoekje in me achterhoofd blijft hij wel roepen…

Goede man, u reageert op een elf jaar oud topic. Er is inmiddels een veel recenter ‘wat had je willen dragen’ topic.

3 likes

Excuse excuse
Iets met een gsm en een zoekfunctie

Geen idee of verplaatsen nog mogelijk is

2 likes