Die Datejust met palmbladen op de dial die recent hier als NA werd getoond, wat een beauty! Tot over m’n oren verliefd. Maar net het huis verbouwd en een EV in aantocht dus het spaarvarken is leeg……… (daarbij, ik zou nooit zoveel aan een horloge uitgeven….) maar dromen mag.
Op youtube zoeken, Howie Kendrick Hodinkee komt een nog mooier exemplaar voorbij.
Over mijn wishlist gesproken. Ik heb op mijn telefoon een mapje dat die naam draagt. En deze 12 staan daar in:
Geen koopjes ertussen, maar ook weer niet uitzinnig out of reach.
Van het horloge linksboven en rechtsonder heb ik trouwens in de moderne variant, wat niet wegneemt dat ik de originelen ook graag zou hebben.
Wat een meuk.
Heb je al eens gekeken naar de levertijd van die Kukident Nagakawa’s?
1. The watch will be ready for shipping 96 months to 108 months after paid. The delivery time would be changes according to the order situation. If there is any postpone, we will tell the newly estimated delivery time.
ik vind 7 tot 9 jaar wachten toch best out of reach. Dan ben jij opa, Tom.
Dat zou zomaar kunnen. Toen ik hem ‘ontdekte’ was de wachttijd een jaar. Tsja… Leuk voor mijn 60e verjaardag…
Maar potverdrie wat maken ze mooie horloges.
Ook werkplaats FC Barcelona valt in dezelfde range qua prijs en beschikbaarheid.
Deze stijl horloges is echt heel tof met die grote subdial.
Vandaar dat ik bij Hentschel uitkwam.
Redelijk schappelijk qua prijs en levertijd.
Mooie lijst Tom.
Als ik mag kiezen van wat ik nog niet heb of gehad heb.
1.Grossmann. Alleen ik twijfel wel beetje over t logo. Maar die achterkant
2. Calatrava. Een van de ‘holy trinity’ al is die voor iedereen anders. Ap staat er voor mij niet in….
3. De Japanner. Op plaats 3 alleen maar vanwege die levertijd… Hoeveel horloges maken hun per jaar? 10?
Die Grossmann gaat met jou aan de haal denk ik. Best groot. Maar prachtig!