Ja, supertof!
Voor mij het mooiste merk zo’n beetje wat je kunt vinden. Wat nou ‘holy trinity’…
Sorry dat ik je idee een beetje jat @tompj
Maar laat ik hier ook maar eens posten wat er door mijn hoofd schiet en allemaal serieuze opties zijn voor t laatste plekje (1 plekje nog over).
Daarnaast maar een side collectie beginnen
realistisch? Rosegoud word een 2023 dingetje
Hoop op de kleine merken na bijna alles te passen dit najaar. En eerlijk is eerlijk. Ik ben (te) veel met brequet bezig de laatste weken.
Weekend is al geboekt. Dat heet naar de oosterburen en ca 8 juweliers bezoeken in 1 stad:flushed:
Marketing, daarom
Waarom? Puur uit nieuwsgierigheid.
Ik ken het merk al een tijdje en vind de horloges mooi (maar niet fantastisch).
Ze maken (vaak) gebruik van een pusher op 4 om het uurwerk te starten. Die functionaliteit heb ik liever in de crown verwerkt en zorgt voor een cleaner ontwerp (en ik vind die functie nou ook niet echt spannend). De nieuwe UNIVERSALZEIT vind ik qua design ook veel te druk.
Maar, de horloges zijn mooi verfijnd en de kans is vrij groot dat je nooit iemand tegen komt die hetzelfde horloge draagt.
Sowieso is de TREMBLAGE echt prachtig. Die dial
De tremblage Heel graag voor een dagje!
(nog wel even zeuren hoor… haha maar de wijzers van annealed to a brown-violet hue hoeft van mij niet. beetje to much en ik geloof zonder die kleur ook wel dat ze het handwerk beheersen.
bij sommige auto’s kun je ook het dak, spiegels en bepaalde delen in een afwijkende kleur bestellen, maar wordt het vaak ook niet mooier van. of dat er koriander in je triple moet om bijzonder te zijn, vaak ook niet lekkerder. Verder alles goed hier )
Groen is het nieuwe platina alles wat groen is wilt iedereen hebben.
Heel vet dat uurwerk! Wat een afwerking!
Thanks, ik vind het ook adembenemend mooi!! Begreep dus dat precies hetzelfde uurwerk in de SeaQ modellen zit en dat ze daar hebben gekozen voor een closed caseback…
Klopt van geen kant maar goed…
De seaq panorama date in 43mm heeft wel een open caseback volgens mij. De 39mm niet🥲
In de SeaQ modellen zit een ander uurwerk, maar dat maakt jouw (incoming) horloge alleen maar specialer.