Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Ik hoop de ranger dit najaar ook eens om te slingeren in t horloge pas weekend :grinning:

Vandaag deze van Hentschel. Rose goud en antreciet dail.

18 likes

HF = Test horloges :grin::see_no_evil:

Yup :confounded:

Ik zet ‘m ook eind dit jaar op de lijst. Misschien dan makkelijker verkrijgbaar.

2 likes

Ik hoop t. Mja volgens mij heeft de redelijke hype met de 58 ook best lang geduurd.

Kopen maakt me momenteel nog niet veel uit. Passen is genoeg en als t niet bij een ad kan. Dacht dat er toch al minimaal 1 nieuwe Ranger op t forum aanwezig is.

Gedoe en lijstjes bij de ad :nauseated_face:

2 likes

Deze FC Moonphase Manufacture

13 likes

Ja die belachelijke (gemaakte) schaarste. Ik ga mij echt niet in bochten wringen om er eentje te mogen aanschaffen. Dan mogen ze ‘m lekker zelf houden. 🤌

7 likes

Dat is wel een hele mooie! :star_struck:

1 like

Ik kreeg hem gewoon aangeboden :man_shrugging: niks schaarste :joy:

2 likes

Haha ja dat was dan ook wel een zeer aangename ‘dealer’ :grin:

1 like

Maarja, er is zoveel moois…

6 likes

T zou een mooi plan b of c zijn. Eerst maar eens even kijken wat er uit t pas weekend gaat komen.

Merk wel dat ik gewoon kleine seconde (Al dan niet met handopwinder) leuk vind.

1 like

18 likes

Ha, ha, ha. :rofl::+1:

1 like

:+1:t2:

21 likes

Nog een paar weekjes wachten. Als foreplay lekker veel bandjes bekijken die er goed bij zouden passen haha :star_struck:

12 likes

Ook nog ff een paar weekjes wachten doorsparen.

6 likes

Deze voor tijdens de vakantie.

8 likes

Geef mij de nieuwe Oris Wings of Hope maar :blush:

Of misschien de gouden in 38mm? :thinking:

16 likes

Met alle respect voor Oris , de stalen is best mooi en ik snap dat goud duur is. Ieder t zijne. Maar die gouden kost wat? Iets van 15k?

Heb je ook een gouden Reverso voor. Of een gouden Tank. En ja ik weet t ook allemaal in staal te krijgen maar toch. Denk dat je weet wat ik bedoel :face_with_monocle:

O ja heb je ook dit voor ( ik hou op met de spam)

3 likes

Om je punt kracht bij te zetten: die stalen kost ook al 3K. Wat krijg je dan?

Een simpele driehander met lederen band en 50m waterdichtheid met een schroefkroon (dat moet toch beter kunnen), vage lume en het design van de doorsnee Mumbai special ‘vintage’ Oris op Ebay. Brrr.

Tuurlijk, in-house Oris uurwerk, 5 dagen gangreserve, 10 jaar garantie, prima, maar 3K

5 likes

Dat is precies het gevoel dat ik er ook bij kreeg inderdaad.

2 likes