39 mm ook goud en veel mooier
Ja, die prijs slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dat maakt in dit topic gelukkig niets uit
Maar jullie hebben helemaal gelijk, er zijn zoveel mooiere opties in goud!
Heb je hem weleens in het echt gezien? Ik ben wel nieuwsgierig. Naar de maat (ik denk echt te groot voor mij) maar ook wel of het voelt als 12k
Nee is ook pas net uit begrijp ik. Maar vanwege de prijs valt ie voor mij sowieso af helaas. Dromenland…meer niet
Dromenland is ook gewoon leuk
Wat maakt dat deze 12k kost?
Verkeerde vraag op dit forum, weet ik, maar ik heb het idee dat ze bij GS de prijzen ook aardig naar boven aan het schuiven zijn.
Die afwerking is trouwens wel subliem zeg. Misschien is dat wel gewoon het antwoord op mijn vraag. Nvm.
Ja beiden idd. Ook het nieuwe 5 days spring drive uurwerk zorgt voor een forse bump in prijs.
Gewoon deze nemen. De afmetingen zijn ongeveer gelijk en je spaart 8k uit, voor een ook al waanzinnig goed uurwerk
Voor een beetje erbij kan je alsnog de titanium versie nemen zoals van @amusicar .
Ik vind die nieuwe prijzen ook erover gaan. De afwerking is nog net wat beter (zeker qua band), maar ik zou het er niet aan kunnen geven. GS is rond de 5k territory voor mij
Exact. Voor mij ook. Hoger gaat ‘m sowieso niet worden.
En ja absoluut de ‘oude’ versie m.n. de Ti is al erg tof en voldoet. Maar deze nieuwe versie overstijgt de oude voor mij vwb het patroon op de plaat, de bezel (ihb ook de tandjes ), de kastvorm, en de band. Het nieuwe uurwerk is een mooie bijkomstigheid maar voor mij geen punt.
Als we gaan kijken naar t oude hi best uurwerk uit mijn hoofd ca 6.5 k lijst en als ik kijk dat dit nu meer dan 10 k is… Auw.
Toch vind ik de night bitch op de foto’s van fratello heel nice en dat uurwerk
En ja…prachtig!
Hij is in alle opzichten inderdaad net wat mooier (behalve die nieuwe lume marker naast de date…). Die volledig geborstelde band en kast zijn echt . Maar dubbel zo mooi?
Gelukkig maakt het in dit topic niet uit he
Nope Idd Ik droom lekker verder…
De gewone birch modellen zijn aan de zware kant met die brede band, deze maakt dat titanium van deze helemaal goed. Top release en de mooiste tot nu toe wat mij betreft, op foto’s althans
Oh jaaa, die was ik al weer vergeten. Maar dat is er wel 1 voor op een wish list.
Maar (hoewel ik toch een Seiko er bij heb gekocht) ik vind nog steeds dat ik minder horloges ‘wil’.