Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Nou, deze bijvoorbeeld, uit mijn geboortejaar…

:heart_eyes: Veel mooier en cooler dan dit heb ik ze nog niet gezien. :sunglasses:

12 likes

6 likes

@illewoare en @daffie

Oeps. Stomme autocorrect toch altijd :nerd_face:

2 likes

Eens. T is een kud hobby.

Ik wil er eigenlijk ook nog maar een erbij. Voorkeur iets in rose goud. Mja iets geels erbij is ook mooi zomers. :sweat_smile:

1 like

Dit fantastische horloge bevolkt mijn gedachtes de laatste tijd

Twijfel serieus om hiervoor o.a. mijn geliefde Navitimer en de Seiko resist Pogue voor weg te doen…
Maar ga er de komende tijd eens rustig over nadenken

5 likes

Heel gaaf, maar zoals @illewoare al zei, de titanium sbga231 die ik heb (of de heel licht aangepaste opvolger) is 90% van dit horloge, maar 50% van de prijs.

Nooit gedacht dat een sbga231 een koopje zou zijn :grin:

2 likes

Absoluut. Maar zoals ik ook al opmerkte in een reactie…

Deze nieuwe versie overstijgt de oude voor mij vwb het patroon op de plaat, de bezel (ihb ook de tandjes :grin:), de kastvorm, en de band. Het nieuwe uurwerk is een mooie bijkomstigheid maar voor mij geen punt.

12k gaat ‘m voor mij echt never nooit niet worden dus…we blijven gewoon lekker dromen. :grin:

1 like

Elke reguliere GS op de tweedehandsmarkt is een koopje voor wat je krijgt :sunglasses:

Misschien moet ik maar eens stoppen met nieuw te kopen :see_no_evil:

1 like

Met een adviesprijs van 7700 euro is de sbga463 (de nieuwe sbga231) ook bijna een koopje.

En @daffie ik vind de bezel zonder de puntjes onder de cijfers juist mooier. Smaken verschillen, maar daarom heb ik juist de 231 genomen ipv de updated 463.

2 likes

Waanzinnig mooi.

De Evolution 9 lijn van Grand Seiko is fantastisch mooi vind ik.

Maar ik vind deze duiker veel te groot en bij de GMT mis ik dan weer fijnafstelling op de gesp.

2 likes

Why not

10 likes

18 likes

15 likes

14 likes

Het kriebelt voor wat nieuws en dan komt altijd GS weer om de hoek gluren…

22 likes

Altijd mooi :ok_hand:

1 like

Heel herkenbaar… :sweat_smile:

Deze zou ik vandaag wel willen dragen !

001_dial

6 likes

Nice, handopwind en 36,5mm (SBGW291G):

22 likes

Deze GP Laureato

16 likes