Zo eenvoudig zo mooi. Sportswatch op een mooie bracelet. Geen idee waarom deze als vrouwenhorloge zou moeten op de markt gezet zijn
Mooiste wagen ooit gemaakt. Horloge mag er ook wezen.
Is ook mijn mening
En toch ga ik de champagne versie bestellen
Das verstandig van je
Zal ook mooi staan. Op de stalen band? Die wil ik wel eens in het echt zien dan
Ik was aan het nadenken welk high end “sporthorloge” met geïntegreerde band ik zou kiezen. De Streamliner komt toch heel dicht bij de ideale optie. Apart design, sympathiek merk, top specs. Kijk dan
Nog fans? Of toch eerder een APRO of Czapek bv? Of hoger op de prijsladder richting Nautilus of Odysseus?
Bedankt @DVR voor de inspiratie
Ja op staal, sinds ik deze heb gezien, is er niets anders meer. Tot een tijd geleden was het een Tudor Prince maar niet genoeg om actie te ondernemen. Bij deze is het wel zo, ik ben blij dat ik geen Prince gekocht heb. Soms is het echt wel goed een jaar te wachten met duurdere aankopen
Ja, ikke 🫦
Ik volg je volledig.
Czapek of VC ook alternatief.
Czapek: endlink “probleem” zou worden opgelost (?) mooie dial en uurwerk, 2 banden
VC: beetje bulky, dikke niet taperende band, 3 makkelijk te veranderen banden. En mooi!
Voor mij olol de absolute nummer 1
Vorig jaar nog gedacht om haast alles
te verkopen voor de groene “instapper”. Met de huidige vraagprijzen geen optie meer
Helaas inderdaad! Voor veel minder dan 30k vind je hem niet meer alleszins volgens Chrono24.
Ik denk dat je zelf lang genoeg rond hangt
Om te weten dat een Apro en Nautilus t m bijna niet meer worden tegen list of je moet een extreme zak geld mee nemen grijs.
Ik weet niet hoe t tegenwoordig met de uitlevering van de Oddyseus is maar toen ik ging shoppen voor de Lange bij diverse ad’s gehoord we krijgen er mss twee per jaar en ik heb nu al pakweg 10 mensen op de lijst die m willen…
Czapek ben ik heel benieuwd naar wat daar uit gaat komen als de eerste leden m over een aantal maanden gaat ontvangen.
That beeing said.
Apro: ik heb persoonlijk nix met schroefjes op de bezel. Als ik deze vorm zou willen hebben zou ik gaan kijken voor een Laureato. Santos en een Hentschel daargelaten mbt schroefjes
Nautilus: 1 keer gepast. Had er geen klik mee. Had echt zoiets waarom word dit nu zo gehyped.
Oddyseus: Mog nooit gepast maar grossdatum is een pass voor mij
Ik zou dan of voor een Czapek of Moser gaan.
Die eerste word me een beetje te veel gehypt. Dus Moser for the win.
Wat kost die list wat je laat zien en is die ‘zonder gezeur’ zo op te halen of op redelijke termijn gegarandeerd te bestellen/leveren tegen list?
Just my 2 cts
Heel die schaarste en het gekkenhuis op de grijze markt is inderdaad gewoonweg waanzin, daar doe ik ook niet aan mee. Het leuke aan dit topic is dat het er even niet toe doet
Hij staat op hun website voor CHF 19900. Ik vrees voor de leverbaarheid, want op Chrono24 gaan ze allemaal voor 10k meer. Ik wil graag in het najaar eens een uitstapje richting Prosper in Brussel maken, die zijn AD ervan (en nog veel andere leuke merken). Ik vraag het dan wel eens na
Momenteel is de centre seconds niet te bestellen wegens te lange levertijd. Dus is dat “slot” gesloten op de site v Moser.
Moser maakt wat? 1500 horloges/jaar? In totaal dus…
Prosper kreeg 1 Flyback en 1 Perpetual… ik gok per jaar, of minder. De flyback chrono was meteen verkocht.
Heel vet idd
En een Parmigiani Fleurier Tonda(graph)?