Dat kan, natuurlijk. Het was overigens wel een oprechte vraag. Ik duik zelden dieper dan 2 meter dus voor mij zou dit genoeg zijn inderdaad 
50m is genoeg voor alledaags gedoe, zonder twijfel. Zelfs 30m, want zo diep duik je ook niet. En op een dun gouden horloge zou het me ook niet storen. Maar op een sportief ingesteld horloge wel.
Laat ons een kat een kat noemen: niks aan deze hobby is “normaal”. Maar als dit een Panerai was geweest, stonden er overal smalende posts over. Nu goed, ‘t is een Hublot. Die varen wat dat betreft niet veel beter 
Hahaha, daar kan ik niet anders dan het er mee eens zijn 
had ik ‘m ook niet mooi gevonden
maar die hebben dan vaak weer leren bandjes voor een duiker wat ik dan weer niet snap 
Ik zou hem daarom ook niet willen als enige horloge maar aangezien ik er meerdere heb zou 50m prima zijn.
Overigens heet dit topic “Wat had je willen dragen vandaag” en 50m was voor vandaag meer dan genoeg geweest. 
Je kan ze makkelijk op rubber zetten
Het is allicht een knipoog naar vroeger, toen er betrekkelijk weinig anders was dan leer om een horloge om de pols te snoeren.
Ja vind die band ook zo mooi. Ik vind de dial van jouw Czapek wel erg mooi (groen hoeft van mij niet perse). Verder blijf ik een hekel houden aan wachttijden/lijsten, voor wat het waard is 
Veel te groot en veel te duur. En ook al maakt t hier niks uit maar ook hier probeer ik meestal realistisch te zijn qua prijs. Nu even niet. waar is Lange mee bezig. Zie dat deze ook botique exclusieve is geworden en prijs op aanvraag last time I checked kostte deze dacht ik ca €120k?
Zeitwerk striking 
Maar voor een dagje…
T merk van €100 per schroefje.
T blijft echt definitief bij dromen want
Volgens een abtw kostte dit horloge in 2017 nog geen €26500.
Stoute schoenen aangetrokken en toch maar eens gemaild.
Krijg ik dit terug… t*****. Forgive me my French 
Dus als we dit nu eens laten gaan dan wat?
Duikert dan maar
Er staat een SeaQ in het blauw 
Ook als geld geen rol zou spelen, zou ik altijd de GO kiezen. Het middelste deel van de endlink/kast van de L&H verziekt het ontwerp.
eens! misschien willen ze zich dan extra onderscheiden en denken ze hup nog maar iets in het midden. maar voegt niks toe en wordt er niet mooier door.
hoewel ik het bedrag er niet voor uit zou geven is het wel een bijzonder horloge.