Waar er twee vechten om een been…
Deze kan ik morgen eindelijk gaan dragen. Komt nog een NOS band op, en moet eigenlijk nog een service. Maar eerst maar eens kijken of ik hem wil houden/blijven dragen. Nieuw glaasje en goed schoonmaken maakte al een flink verschil qua looks, en de nieuwe band gaat hem ook mooi laten zien.
Die gespierde arm is trouwens van @wbcoupe, niet van mij…
Jaa klopt inderdaad! De 39mm dan wel. Erg mooie dingen hoor!
Hij is toevallig afgelopen week naar een nieuwe eigenaar gegaan. Niet omdat ik deze niet mooi vond, maar heb ook al een blauwe ernaast. Beetje teveel van het goede
Ja bizar. Ik moet eens een keer gaan passen want ik heb bijv. De aquis in 39, prachtige maat maar de sub in 40 is ook erg mooi
Dus even kijken of 41 oke is of dat de 39 beter is. Schijnt ook lange lugs te hebben.
Haha noooo net te laat.
Zag de blauwe inderdaad. Erg mooi.
Vrees dat er keuzes gemaakt moeten worden
Prachtig!
Eigenlijk stiekem gewoon die Seagull 1963 chrono, in 38mm en met saffier. Chinees of niet, het is een mooi ding en voor dat geld een ideale retro beater. Schopje omhoog op de to-buy list. De Sint is niet zó ver meer af.
helemaal eens, horloge ziet er goed uit! leuk om te hebben en lekker te dragen
Vandaag graag deze Louis Moinet (samenwerking met Fratello). Dat blauw met oranje doet het ontzettend goed en weer eens wat anders dan anders. Foto gebruikt van www.fratellowatches.com.
(ik zie zelf weinig van Louis Moinet. hoewel ik deze editie super gaaf vind lijkt (als ik op chrono24 kijk) het merk vooral het model in veel verschillende kleurstelling uit te brengen).