Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Deze , wat een vet ding :star_struck:

11 likes

afbeelding

6 likes

Nog even wachten :sweat_smile:

12 likes

Prachtig!

1 like

De Barakuda aub

24 likes

4 likes

Deze had ik vandaag wel willen dragen

21 likes

Eigenlijk stiekem gewoon die Seagull 1963 chrono, in 38mm en met saffier. Chinees of niet, het is een mooi ding en voor dat geld een ideale retro beater. Schopje omhoog op de to-buy list. De Sint is niet zó ver meer af.

9 likes

helemaal eens, horloge ziet er goed uit! leuk om te hebben en lekker te dragen :slight_smile:

Vandaag graag deze Louis Moinet (samenwerking met Fratello). Dat blauw met oranje doet het ontzettend goed en weer eens wat anders dan anders. Foto gebruikt van www.fratellowatches.com.

(ik zie zelf weinig van Louis Moinet. hoewel ik deze editie super gaaf vind lijkt (als ik op chrono24 kijk) het merk vooral het model in veel verschillende kleurstelling uit te brengen).

1 like

Die secondewijzer ziet er uit als iets waar @Fate_Amenable_To_Change blij van wordt.

2 likes

Met enige regelmaat deze blijven googelen de laatste jaren. Mischien komt hij er ooit wel eens :blush:

13 likes

Niet in horologische zin, Henk. Da witte gij ook. :slight_smile:

2 likes

Ja, die jongen heeft soms best smaak hoor.

1 like

Erg leuk idd zo’n Orca. Nooit gehad…misschien eens proberen. Draagt ie wel wat kleiner dan z’n 46mm? :crazy_face:

Zeker. Net als de Tuna (heb je wel gehad toch :sweat_smile:) draagt ie fijn door de minieme lugs. Het is wel een dikkertje met 14.8 mm.

Gr, HJR

1 like

904L staal, true GMT, gebold saffiertje en Ball zit doorgaans goed in elkaar…Maar het doet me ook aan iets anders denken :wink:.

Gr, HJR

11 likes

Erg gaaf! Ball blijft dikke horloges maken. Pre-order prijs 2.5k is nog te doen.

1 like

Haha nee geen Tuna gehad nog. :grin: Wel de MM200 momenteel en die is 44 maar draagt als een 42-er. L2L is idd netjes van de Orca.

1 like

In mijn gedachte zie ik deze al mooi om mijn pols zitten… Bracelet eraf en dragen met leuke straps, kom maar op!

9 likes