Met enige regelmaat deze blijven googelen de laatste jaren. Mischien komt hij er ooit wel eens
Niet in horologische zin, Henk. Da witte gij ook.
Ja, die jongen heeft soms best smaak hoor.
Erg leuk idd zo’n Orca. Nooit gehad…misschien eens proberen. Draagt ie wel wat kleiner dan z’n 46mm?
Zeker. Net als de Tuna (heb je wel gehad toch ) draagt ie fijn door de minieme lugs. Het is wel een dikkertje met 14.8 mm.
Gr, HJR
904L staal, true GMT, gebold saffiertje en Ball zit doorgaans goed in elkaar…Maar het doet me ook aan iets anders denken .
Gr, HJR
Erg gaaf! Ball blijft dikke horloges maken. Pre-order prijs 2.5k is nog te doen.
Haha nee geen Tuna gehad nog. Wel de MM200 momenteel en die is 44 maar draagt als een 42-er. L2L is idd netjes van de Orca.
In mijn gedachte zie ik deze al mooi om mijn pols zitten… Bracelet eraf en dragen met leuke straps, kom maar op!
Dan kun je beter de stalen nemen. De bracelet maakt juist dit horloge
Moet deze gewoon om mijn pols zien. De glossy zwarte dial met geel gouden indices, wijzers en lunette combineerd denk ik super met een zwarte strap. Ik ga het zien!
De Richard Mille RM 25-01 Sylvester Stallone was handig geweest vandaag bij het bouwen van de blokhut op de noordpool.
Was helaas niet beschikbaar bij de AD (1.3 mil) dus heb ik die blokhut ook maar laten zitten dan.
Pffff.
Hoe groot is dit apparaat l2l?
Snap ik helemaal. Prachtige wijzerplaat. Blauw in t (zon) licht en grijs/grau achtig zonder.
Mja ben bevooroordeeld met de enigste op hf tot zoverre