Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Jaa echt geweldig mooi! :star_struck:[quote=“whisky, post:3032, topic:387835”]
Mja ben bevooroordeeld met de enigste op hf tot zoverre :laughing:
[/quote]

Het is dat ik momenteel geen fund er voor vrij heb…
Vind het echt een prachtig horloge!

1 like

Ik heb serieus zonder grap ELKE ad in NL en De gemaild toen die werd aangekondigd.

Alle t zelfde antwoord. Krijgen we niet want samenwerking tussen Oris en Chronos. Allen via de website v Oris en geen Paypal. Bij Tromp intussen uitverkocht als uitzondering op bovenstaand dus voor t eerst in mijn leven blind gekocht door de kracht van t forum. Doe ik nooit meer maar bevalt prima.

1 like

:rofl:

Je moet toch echt een boomstam
Pols hebben wil dit beetje passen….

Wist niet dat hij zo moeilijk te verkrijgen was, dacht hem laatst nog op de site van Oris te zien staan :sweat_smile:

tja…

Zal wel een flinke hebben…

Op de site van RM staan de specificaties.
Ik moet zeggen dat het erg indrukwekkend is allemaal.

1 like

Klopt maar dat is in de regel enigste manier om m te krijgen. Passen bij de gemiddelde ad is er niet bij…

1 like

Ik persoonlijk heb niks met rm. Wat kost dit ge dro****. :grin:

1 like

Gek dat dat zo gaat…
Zou hem idd wel eens willen passen maar helaas! :rofl:

1 like

Heeft schijnbaar te maken met een afspraak tussen Chronos en Oris zo heb in begrepen via Oris dat dit niet zomaar gemiddeld bij de ad beland. Ergerlijk…… mja. Duur. Jah. Maar wel dikke gangreserve en 10 jaar onderhoudsbeurt interval en mooie wijzerplaat. Paypal is helaas geen optie bij Oris…

1 like

Ik ook niet hoor. Deze kost 1.3 mil, maar heb hem ergens gezien (tijdens googlen) voor ~$900K.

1 like

Grand Seiko springdrive GMT :grinning:

17 likes

tortue? tortoise… of heb je een specialere “kelder” beneden je fietsenkelder

Ik heb the real deal rondlopen :point_down:

Dan zou deze of die er onder eigenlijk in de collectie horen, maar ik heb ooit beslist dat ze te groot voor me zijn. Voor een dagje dan…

16 likes

Zeker, zeker weten? Ik vind zo’n Turtle best leuk!

1 like

Jip zeker weten. Ooit gepast en verbaasd over hoe klein hij draagt, en toch… :man_shrugging:t2: Ik zie gewoon graag iets klein en fijn aan mijn pols gegespt.

1 like

12 likes

Ik heb vandaag zo’n vintage vibe dag.

De 1655 graag

15 likes

5396

14 likes

Ook weer heerlijk deze:

13 likes

Leuk zeg deze :turtle: :ok_hand:

9 likes