Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Vanmiddag lekker naar het bos had ik deze wel om de pols willen doen. Panerai Luminor Due 42mm.

Lijkt me een heeerlijke.

10 likes

Wordt waarschijnlijk ook de stalen band tzt. Of ze moeten een versie met deployment clasp bieden.
Of ik maak er een frankenwatch van.

I hate buckles.

1 like

Go Anywhere, Do anything oid the LIGHT-CATCHAA

15 likes

Prachtig, zonder de chronometer tekst nog net iets mooier…

20754226766e0c2e9fde06c0b9d70557.jpeg

1 like

Ik heb hem al vaker gepost maar dit blijft toch één van de mooiste horloges die ik ken

15 likes

3 likes

Kan dat? :zipper_mouth_face:

1 like

Vandaag two tone rootbeer GMT van Tudor gepast, wat een supermooi ding is dat zeg…

En omdat ik dramatische fotos maak ook nog even een goede foto van het internet:

8 likes

Ik dacht dat je Bruno Martens indi was… blijk je blank te zijn :crazy_face:
Tudor = :ok_hand:t5:

Lichtzwart*

Racist

Je hebt gelijk, we zijn weer vrienden

3 likes

Don’t shoot the messenger :wink:
GMT op je wishlist ook?

Ik twijfel, 5.2k is vrij veel geld. Heb nog nooit zo’n bedrag aan ook maar iets uitgegeven. Weet ook niet zo goed wat ik als 23-jarige met een horloge van 5k moet eerlijk gezegd. Maar damn wat is ie cool…

Jij wil hem halen dus?

Ik vind hem ook wel cool, maar ga hem niet halen. Ik “spaar” (met €0 per maand) voor iets anders…
23jaar is een prima leeftijd om zuurverdiende 5k op een horloge stuk te slaan, mits je het aan jezelf kunt verkopen :wink:

Ik ben ermee bezig :rofl:

Voor wat?

Hetzelfde wat ieder ander persoon met een horloge doet, het dragen hopelijk ervan genieten.

99% van de wereld heeft geen idee of kijkt niet eens op naar wat je draagt of hoe oud je bent dus lekker doen wat jij wil :grin:

Je hebt wel gelijk hoor, 5.2k is veel geld, maar ach, als je het kan veroorloven en verantwoorden, gewoon doen!

2 likes

Nog 240maanden te gaan :sweat_smile:

https://chrono24.app/patekphilippe/calatrava--id24189830.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

5 likes

Is de Calatrava dan ook al moeilijker verkrijgbaar? Deze staat wat? 10-15% boven list aangeboden…

Dresser sunday dus deze maar weer.

8 likes

:thinking:

1 like

Ziet er tip uit!

Jij hebt deze toch gepast? Is de dial niet erg ‘vlak’ met alleen een print?

1 like

Thanks

Ik heb deze niet gepast.

Deze wel. (Brons)

De kans is wel aanwezig dat ik terug ga naar Hentschel maar eerst binnenkort de eerste knopen door hakken. En ik weet niet of deze Hentschel nog in 37 mm te krijgen is. Staat iig niet meer bij hun prijzen. Alleen de grotere maat staat er nog bij.

4 likes