Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Ik twijfel, 5.2k is vrij veel geld. Heb nog nooit zo’n bedrag aan ook maar iets uitgegeven. Weet ook niet zo goed wat ik als 23-jarige met een horloge van 5k moet eerlijk gezegd. Maar damn wat is ie cool…

Jij wil hem halen dus?

Ik vind hem ook wel cool, maar ga hem niet halen. Ik “spaar” (met €0 per maand) voor iets anders…
23jaar is een prima leeftijd om zuurverdiende 5k op een horloge stuk te slaan, mits je het aan jezelf kunt verkopen :wink:

Ik ben ermee bezig :rofl:

Voor wat?

Hetzelfde wat ieder ander persoon met een horloge doet, het dragen hopelijk ervan genieten.

99% van de wereld heeft geen idee of kijkt niet eens op naar wat je draagt of hoe oud je bent dus lekker doen wat jij wil :grin:

Je hebt wel gelijk hoor, 5.2k is veel geld, maar ach, als je het kan veroorloven en verantwoorden, gewoon doen!

2 likes

Nog 240maanden te gaan :sweat_smile:

5 likes

Is de Calatrava dan ook al moeilijker verkrijgbaar? Deze staat wat? 10-15% boven list aangeboden…

Dresser sunday dus deze maar weer.

8 likes

:thinking:

1 like

Ziet er tip uit!

Jij hebt deze toch gepast? Is de dial niet erg ‘vlak’ met alleen een print?

1 like

Thanks

Ik heb deze niet gepast.

Deze wel. (Brons)

De kans is wel aanwezig dat ik terug ga naar Hentschel maar eerst binnenkort de eerste knopen door hakken. En ik weet niet of deze Hentschel nog in 37 mm te krijgen is. Staat iig niet meer bij hun prijzen. Alleen de grotere maat staat er nog bij.

4 likes

het chronometer model is nog (als je hun site mag geloven) in 37mm te verkrijgen hoor.

Ik vind het een mooi clean horloge, maar ik vind de geprinte dial erg vlak. Ik heb zelf een IWC gehad en miste daar wel de diepte van opgelegde cijfers/indices.

1 like

Probeer later meer te sparen :wink::sweat_smile:

Klopt als je de site mag geloven idd wel.

ben er zowat elke dag te vinden

Alleen bij de prijzen staat die maat er niet meer bij. In wit of rose goud alleen bij staal nog wel al kun je je afvragen hoe dit wordt bijgehouden daar t ‘direct beschikbare modellen’ deel sinds november vorig jaar geen update meer gekregen heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

T blijft wel een bak met geld voor een klein merk. :grimacing:

Binnenkort maar eens informeren en wellicht dit jaar nog passen.

1 like

Wat iedereen met het horloge doet dat ie echt gaaf vindt: genieten!
Mijn prioriteit zou, op jouw leeftijd, in eerste instantie liggen bij een fatsoenlijk dak boven m’n hoofd, iets fatsoenlijks om in te rijden en in ieder geval wat spaargeld achter de hand, voor als zich onvoorziene dingen voordoen. Maar als dat allemaal afgevinkt is, lekker doen, natuurlijk! O.k., tot zover opa’s advies. Doe er je voordeel mee. Of doe ik niks mee. It’s all the same to me. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

ja!

Ik vind die chronometer mooi!

maar geloof niet dat ik het zelf snel zou kopen. ik kan me niet voorstellen dat je het ooit makkelijk kan verkopen.

maar ik weet niet hoe het zich verhoudt tot andere merken.

1 like

Iets om over na te denken: morgen komt nooit en gisteren is altijd geweest. :upside_down_face:

1 like

hoewel vergelijken een beetje lastig blijft (het is ook maar wat je belangrijk vind en wat je zoekt) vind ik een IWC een aantrekkelijk alternatief. Voor jou te groot maar het horloge is goedkoper, heeft een mooi uurwerk, opgelegde cijfers en is qua layout vergelijkbaar.

5 likes

Ja, ik had 'm vandaag best willen dragen: deze Heuer-versie van de 3000 chrono ‘John McClane’ (Die Hard).
image

4 likes

Ha. Ik ben ook op jacht naar eentje :crossed_fingers:

1 like

Sinds ik vorige week de Tudor BB Pro heb gepast is dat het horloge om voor te gaan sparen. Want deze explorer II 1655 zal er wel nooit komen. Graag een dagje passen :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Zelfde uurwerk als de nautilus en aquanaut, 160 diamanten, 36mm breed bij 10 dik, <25K

Onderdeel van de damescollectie, maar met de huidige sociaal-maatschappelijke bewegingen bestaat die scheiding binnenkort überhaupt niet meer, dus boeiend.

Ik zie dit als een ultieme Datejust

6 likes