het chronometer model is nog (als je hun site mag geloven) in 37mm te verkrijgen hoor.
Ik vind het een mooi clean horloge, maar ik vind de geprinte dial erg vlak. Ik heb zelf een IWC gehad en miste daar wel de diepte van opgelegde cijfers/indices.
het chronometer model is nog (als je hun site mag geloven) in 37mm te verkrijgen hoor.
Ik vind het een mooi clean horloge, maar ik vind de geprinte dial erg vlak. Ik heb zelf een IWC gehad en miste daar wel de diepte van opgelegde cijfers/indices.
Probeer later meer te sparen 

Klopt als je de site mag geloven idd wel.
ben er zowat elke dag te vinden
Alleen bij de prijzen staat die maat er niet meer bij. In wit of rose goud alleen bij staal nog wel al kun je je afvragen hoe dit wordt bijgehouden daar t ‘direct beschikbare modellen’ deel sinds november vorig jaar geen update meer gekregen heeft 
T blijft wel een bak met geld voor een klein merk. 
Binnenkort maar eens informeren en wellicht dit jaar nog passen.
Wat iedereen met het horloge doet dat ie echt gaaf vindt: genieten!
Mijn prioriteit zou, op jouw leeftijd, in eerste instantie liggen bij een fatsoenlijk dak boven m’n hoofd, iets fatsoenlijks om in te rijden en in ieder geval wat spaargeld achter de hand, voor als zich onvoorziene dingen voordoen. Maar als dat allemaal afgevinkt is, lekker doen, natuurlijk! O.k., tot zover opa’s advies. Doe er je voordeel mee. Of doe ik niks mee. It’s all the same to me. 
ja!
Ik vind die chronometer mooi!
maar geloof niet dat ik het zelf snel zou kopen. ik kan me niet voorstellen dat je het ooit makkelijk kan verkopen.
maar ik weet niet hoe het zich verhoudt tot andere merken.
Iets om over na te denken: morgen komt nooit en gisteren is altijd geweest. 
hoewel vergelijken een beetje lastig blijft (het is ook maar wat je belangrijk vind en wat je zoekt) vind ik een IWC een aantrekkelijk alternatief. Voor jou te groot maar het horloge is goedkoper, heeft een mooi uurwerk, opgelegde cijfers en is qua layout vergelijkbaar.
Ja, ik had 'm vandaag best willen dragen: deze Heuer-versie van de 3000 chrono ‘John McClane’ (Die Hard).

Ha. Ik ben ook op jacht naar eentje 
Sinds ik vorige week de Tudor BB Pro heb gepast is dat het horloge om voor te gaan sparen. Want deze explorer II 1655 zal er wel nooit komen. Graag een dagje passen 
Zelfde uurwerk als de nautilus en aquanaut, 160 diamanten, 36mm breed bij 10 dik, <25K
Onderdeel van de damescollectie, maar met de huidige sociaal-maatschappelijke bewegingen bestaat die scheiding binnenkort überhaupt niet meer, dus boeiend.
Ik zie dit als een ultieme Datejust
Ik ben niet van de glimmertjes maar moet zeggen dat ik hem voor een horloge met
er relatief simpel en understated uit vind zien 
In het blauw wordt er 1 voor beduidend minder aangeboden.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tudor-black-bay-gmt-s-g-aka-rootbeer/404677
Klopt! €4080 is de retailprijs als je m op leer of nylon neemt. Die laatste 1.2k zit hem in de staal gouden band 
Band is voor mij altijd een must als ie er überhaupt is.
Idem hier
Eens, al vind ik die nylon met matching streep in het midden een goeie tweede optie voor de afwisseling.
Die is ook gaaf. Bruine leren band ook…
Maar wel ter