Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Iedere Speedy is natuurlijk gaaf! :grin: Maar toch vind ik die Tintin wel iets bijzonders als ik zo je foto’s zo zag. :ok_hand: Maar helaas is er met een waarde van 14k niet meer aan te beginnen om zulke modellen in een collectie te nemen.

Dus het blijft bij foto’s. :grin:

1 like

Deze mochten ze hem eens in 35mm uitbrengen.

6 likes

Ik wacht nog even op de XXX…

1 like

5 likes

Deze geweldenaar…:boom:

11 likes

Ik heb eigenlijk al te veel blauw… Maar is dat erg?

Zat net op t yt kanaat van Teddy Balldassarre te koekeloeren

Vorig jaar toen ik de Defy kocht gepast.

Eigen pols foto nog helemaal in de stickers met kudligt bij de ad en wat foto’s van t www

9 likes

Op bepaalde websites is dat al te vinden, heb ik van horen zeggen. :shushing_face:

1 like

Ik vind het blauw op de MUT erg lelijk moet ik zeggen. De renders doen hem veel mooier voorkomen.

Die zwarte vind ik veel toffer.

2 likes

Ik heb m ook nooit meer gepast. Ik heb echt gewoon teveel blauw in de collectie. Heb jij deze ook onder andere lichtinvals hoeken omgehad?

Mja men kan ook zeggen dat ik teveel lichte wijzerplaten heb in de collectie… :grimacing:

Alleen binnen bij de AD. Ik vond hem toen erg flets. Niet dat mooie sunburst blauwe van een datejust bijv.

Boeit jou dat? Je koopt toch wat jij mooi vindt?

1 like

Is dit een bestaand model? Kan hem nergens vinden op de site van blancpain… of een limited?

Bestaand maar limited. Hier wat meer info:

Wel lekker hè?

Gr, Vigorelli

1 like

Zou deze graag in het echt zien.

Gr, Vigorelli

11 likes

Thanks! Hij is idd erg lekker!

1 like

Klein maar prachtig

1 like

Ik zit volle bak in een BP fase and lovin’ it!!

10 likes

Volgens mij is dit de " all you can eat " concept wat betreft horloges. Zoveel complicaties :sweat_smile:

4 likes

Klopt, de blauwe MUT is n beetje doods, de zwarte heeft meer pit icm de gepolijste maan.

Cellini blauw is nog feller.

Net als iwc blauw, viel in t echt ook mooi op

16 likes

14 likes

15 likes