ik heb deze heel lang niet zo origineel gevonden… nu ik hem een keer in het echt hem gezien en meer foto’s zie langs komen vind ik hem wel steeds mooier worden
Achterzijde zit inderdaad dicht. Als je er een tegenkomt met een open caseback is die niet origineel. Heb wel een plaatje van zo’n uurwerk (ander exemplaar, met een minstens zo lelijke band):
Die grote zakhorlogeuurwerken tikken inderdaad vaak zo lekker luid, heerlijk om naar te luisteren
Ja hoe bedenk je het
Thanks voor de foto van het uurwerk! Gaaf!
Mijn ex, een van de weinige horloges die ik wel eens mis.
Het comfort en polsgevoel waren perfect voor mij. Maar die witte datum… bleek een dealbreaker.
Vandaag doe ik deze wel om als het zou kunnen
Ja ik zou zo’n ding best willen hebben, maar het gros is in handen van bekende verzamelaars als Goldberger of handelaren die er vijfcijferige bedragen voor vragen.
Ik ben er ooit een tegengekomen op ebay en die kostte 1000 Euro. Ik kende die dingen toen niet, vond het een hoop geld en heb het niet gedaan. Achteraf was het een spotprijs en had ik subiet op die “nu kopen” knop moeten rammen
Mooier dan een Speedy wat mij betreft. Alleen een andere band erop.
Al een goed bod gedaan Roy? Kijk alvast uit naar de NA topic van deze wk1110. Succes
Ahhh, ja hij staat ook goed zo om je pols!
Ja die witte datum, ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb ook een horloge met een blauwe wijzerplaat maar met witte dag en datum. Maar ik heb me er over heen gezet omdat ik het horloge gewoon wil.
Bij die grijze versie hebben ze het mooi opgelost
haha, ja dat is jammer. misschien vind je hem een keer op een rommelmarkt
Ja wie weet
Ik vind hem echt helemaal geweldig
Deze Speedy ““Tintin”” zou ik ooit nog eens graag willen hebben. Hier een archief-foto van @Yorick. Jammer dat ze inmiddels zo duur zijn geworden.
Dat was zeker een leuk horloge! Maar eerlijkheidshalve… ik heb het nog geen minuut gemist.
Mijn vintage Speedy geeft minstens net zo veel (lees: meer!) draagplezier.
Prachtig, met een kleine irritatie over de datumpositie.