Wow, wat is dit?
Emaille wijzerplaat van Lundis Blues:
Dat ligt er aan welke versie je neemt. Ga je voor een ânormale oudeâ, een nieuwe of een gelimiteerde? En natuurlijk de belangrijkste vraag hoeveel spaar je per jaarđ
Tja, die zou ik ook wel willen dragen. Ik heb helaas maar de gewone Calatravađ
Net even jouw Calatrava gezien, heel fraai! Zelf jammer genoeg nog geen PP. Ik had graag de 5196P gehad maar is discontinued.
Ja, ik heb eigenlijk niets te klagen hoor. De hele dag mân 1521 met veel plezier gedragen.
Maar dit vind ik toch ook wel mooi.
Waarom missen de markeringen op de bezel insert tussen 30 en 45 min op deze Squale?
Lekker doen joh. De Tudor 925 is de enige waar ik echt serieus naar heb zitten kijken. Het exemplaar wat ik om had was betoverend, al heb ik hem helaas nooit op de originele NATO om mogen gespen.
Prachtig, discreet⊠Ik vind het mooier dan de leren band die je daarna laat zien. Als ik er eentje zou kopen zou die zân dagen op NATO en de incidentele tropic slijten.
De maat heeft mij altijd tegen gehouden. Ik vind dat de 1521 al een mm minder had gemogenâŠAls ze een Sub39 met 20mm lug width uit zouden brengen was ik koopman. Misschien dat er nog eens een Superblue komt.
Begrijp me niet verkeerd: Squalematics zijn ĂŒbercool. Maar 44mm groot.
Weet je hoe het zit met de verkoop van deze @Cihanski? Kan hem op de site en de insta nergens vinden, maar stond me bij dat ze 'm 1 dag gaan verkopen ofzo?
Ik vind hem moeilijk omdat ik de BB58 op leer echt niet mooi vindt. Dus qua banden ben je wel echt beperkt tot die nato of misschien een tropic.
Maar wel eens dat het een fantastisch ding is, hij schiet bij mij ook wel eens door het hoofd!
Denk dat hij ook best op een nubuck of suede band kan hoor
Klopt helemaal, gaat via A Collected Man: nog 3 dagen geduld
Het is smaak, maar ik vond het gat tussen band en kast niet fraai op mijn BB58.
En ik draag graag horloges op een lederen band
Maar ja, ze hebben niet zoân haast in PforzheimâŠ
Ah vandaar! Tof ding, jammer dat ze hem nog even door de belastingen halen dankzij de brexit.
Fotogeniek ding toch
Jazeker, dat is echter ook gelijk wat me een beetje tegenhoudt mbt de 925.
Heb al 2x een BB58 (zwart en blauw) gehad en 2x vond ik 'm vooral op fotoâs erg mooi. Na een maandje om de pols was ik er al snel klaar mee.
Iets met een ezel en een steenâŠ