Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Ja, anders was het een instant buy :ok_hand:

Ik heb er eens een om gehad en vond 'm heel cool, maar voor mij was het ook echt de max, hoor. 1521 zit voor mij perfect, vind ik dan.

Goede vraag. Ik durf het niet te zeggen. Designdingetje? :thinking:
Ze (Matics) hebben 't wel allemaal, volgens mij.

10 likes

5 likes

Jij als bekend bandenswapper: welke sailcloth en tropic zou je aanraden? Bij voorkeur ook korte versies ivm 16-17cm polsen.

Tropic Joseph Bonnie, sailcloth had ik vaak die van Watchbandits maar die zijn wel erg stug.

1 like

Ik zou voor de nieuwe speedy gaan, die kan ik zoveel meer waarderen dan de oudere versies. Die nieuwe band is fantastisch en de stepped dial!

Sparen per jaar is erg afhankelijk van omstandigheden, als de kWh prijs straks van 0.30 naar 0.90 gaat en de inflatie blijft met 10+ toenemen dan kan het nog wel even duren :sweat_smile:

1 like

Ik ben in een 80’s vibe vandaag.

Had deze wel om willen hebben:

10 likes
1 like

Dat ben ik elke dag.
126 80s Rock Hair Stock Photos, Pictures & Royalty-Free Images - iStock

Maareh, zag 'm langskomen, die TH, in het blauw. En hij was hij snel weg. Leuk! Heb jij 'm gekocht?

1 like

:partying_face::white_check_mark:

3 likes

Cool, man! Gefeliciteerd! :clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd. Goede keuze! Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Thx boys. Kijk er naar uit. De vorige keer was ik net te laat en nu precies op tijd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Mooi

Geschroefde kroon ?

Ik heb de zwarte en de blauwe en ik vind ze te gek

Beide

1 like

Ik hoop het niet, maar het zou zo maar kunnen

1 like

8 likes

Wat draag je dan op de lederen band?:grin:

Als we t goud nu eens laten schieten. Is een Cartier en een Gs of 2 gs eventueel als ik de Cartier zou laten ook een optie.

Springdrive blijft fascinerend. Mja een high beat met 80 uur pr… wow.

Echter sd:

Vandaag ook ijzig.

14 likes

Vind de Tudor Ceramic wel erg aantrekkelijk :sweat_smile:

9 likes