Thanks voor de suggestie.
Als ik de site mag geloven 42 mm. Gaat m met mijn kippen botje niet worden. 
Thanks voor de suggestie.
Als ik de site mag geloven 42 mm. Gaat m met mijn kippen botje niet worden. 
Zou net kunnen. Eerst naar Hentschel en de 34 mut moon nog eens passen.
Soon. Very soon 
Gelukt…
Ahumm…
Enne ,ja, ik wist het al lang…in werkelijkheid vel mooier dan op foto.
Maar, maar, jij maakt altijd al zulke mooie foto’s…ja, ja, maar toch echt waar: mooier in werkelijkheid

Het gaat om dromen toch over een horloge, zag er 1 die had ik wel een dagje om willen hebben. Buiten de prijs om (heel duur) maar echt een hele mooie.
Een daytona ref 116506 en van platinum, wat vind ik die mooi zeg 
Ik zeg doen
Lol, met de nodige donaties wellicht mogelijk. Maar men mag natuurlijk ook een crowdfunding voor mij doen
. Maar gewoon buiten de prijs om, is toch wel een hele mooie toch?
Mooi is hij zeker! Ik zou hem ook wel een dagje om willen hoor
Mooi model. Ik vind hem altijd heel erg in deze lijn zitten:
Maar ik vrees dat hij voor jou te groot gaat zijn.
Tja, wat zal ik vandaag weer 'ns proberen…?
Ik heb er al zoveel gepost, in dit topic. 
Nou, deze vind ik nog wel gaaf. Zoals misschien bekend, maakte Squale de kasten voor een heleboel andere merken, waaronder Heuer, Doxa, Sinn en Blancpain en dus ook voor dit inmiddels niet meer bestaande merk.
Dit is een vintage duiker, zoals ik ze graag zie en de Squale-link is wel duidelijk! 
Deze kwam ik tegen tijdens een sessie struinen op Chrono. Bijzondere GP met lekkere vintage vibe (ze noemen hem ook de Vintage 1960).
Wil wel een paar kilo hebben, altijd handig als je zoiets wilt kopen
Maar platina of Staal, het is nog steeds een hele mooie vooral die kleur ook van de dial. Nou ja, je snapt mij wel 
40 mm zal idd een mss net te grote maat zijn eens. Uurwerk is wel mooi. T is ook even een zij sprong what if.
Ik zie die gouden variant niet (meer??) op de website van GS Deutschland staan. Ik vind de ijsblauwe wijzerplaat er wel beter bij passen eerlijk gezegd.
Ik wil niet weten wat die gouden kost. Heb t idee dat dit +€20 k is.
Of leer met dit pisssssweer handig is tsja. Santos zou daarin niet weerstaan. #keuzes.
En eigenlijk kan alles eigenlijk altijd nog. (Tenzij Hentschel over de kop gaat…) Behalve die mut 34 mm maanfase. #fomo 
Maar goed eens kijken wat er te onderhandelen valt…
Die hype begrijp ik eigenlijk niet zo.