Ik zeg doen
Lol, met de nodige donaties wellicht mogelijk. Maar men mag natuurlijk ook een crowdfunding voor mij doen . Maar gewoon buiten de prijs om, is toch wel een hele mooie toch?
Mooi is hij zeker! Ik zou hem ook wel een dagje om willen hoor
Mooi model. Ik vind hem altijd heel erg in deze lijn zitten:
Maar ik vrees dat hij voor jou te groot gaat zijn.
Tja, wat zal ik vandaag weer 'ns proberen…?
Ik heb er al zoveel gepost, in dit topic.
Nou, deze vind ik nog wel gaaf. Zoals misschien bekend, maakte Squale de kasten voor een heleboel andere merken, waaronder Heuer, Doxa, Sinn en Blancpain en dus ook voor dit inmiddels niet meer bestaande merk.
Dit is een vintage duiker, zoals ik ze graag zie en de Squale-link is wel duidelijk!
Deze kwam ik tegen tijdens een sessie struinen op Chrono. Bijzondere GP met lekkere vintage vibe (ze noemen hem ook de Vintage 1960).
Wil wel een paar kilo hebben, altijd handig als je zoiets wilt kopen Maar platina of Staal, het is nog steeds een hele mooie vooral die kleur ook van de dial. Nou ja, je snapt mij wel
40 mm zal idd een mss net te grote maat zijn eens. Uurwerk is wel mooi. T is ook even een zij sprong what if.
Ik zie die gouden variant niet (meer??) op de website van GS Deutschland staan. Ik vind de ijsblauwe wijzerplaat er wel beter bij passen eerlijk gezegd.
Ik wil niet weten wat die gouden kost. Heb t idee dat dit +€20 k is.
Of leer met dit pisssssweer handig is tsja. Santos zou daarin niet weerstaan. #keuzes.
En eigenlijk kan alles eigenlijk altijd nog. (Tenzij Hentschel over de kop gaat…) Behalve die mut 34 mm maanfase. #fomo
Maar goed eens kijken wat er te onderhandelen valt…
Die hype begrijp ik eigenlijk niet zo.
Heel gaaf! Erg benieuwd naar deze in het echt.
Half hf lijkt m idd of te hebben of te willen hebben idd en mother***** wat een krassenmagneet.
Maar briljante bracelet en denk toch wel iconisch.
Ieder zijn smaak natuurlijk. Ik snap dat mensen een mut moon bijv heel mooi vinden maar dan sommige mensen dat saai vinden en net een Santos veel vetter vinden.
Echter in de stromende regen is de Santos logischer dan een dresser mits je geen paraplu bij je hebt al heb ik daar genoeg andere keuzes voor in de collectie.
Evenmin een hype als elk ander tijdloos design. Het is gewoon een heel comfortabel horloge die overal bij past. Ik draag ‘m graag alleszins
Toffe horloges maakt dat Glashütte toch. Helemaal hun eigen stijl.
Echt een schitterende Rolex. Maar ik moet wel een paar goede beslissingen op een rij zetten voor ik hier over na kan gaan denken.
Die blauwe wijzers werken ook heel goed. Kende het merk nog niet maar leuk om ontdekt te hebben. Interessante range van totaal verschillende horloges.
Kun je zo in Amsterdam oppikken Fred. Ligt er al meer dan een jaar, dus kan vast nog wel wat van de prijs af
Ik wil er niets negatiefs mee zeggen, maar het merk en dit model zeker zie je (hier) steeds vaker en wordt veel genoemd en besproken. Ook de grijze dealers zijn er druk mee. Ik vind het persoonlijk gewoon niet een aantrekkelijk horloge, that’s all.
Zeer fraai! Kanshebber?