Beetje gimmicky maar vind het leuk
Vandaag mag het een beetje Bauhaus zijn.

@SwissToni hoe zit dat precies met het monteren van bandjes op die wire lugs? Ik merk dat de bandjes zelden mooi centraal liggen. Hoe monteer je die? Stel dat je er een 18mm bandje op wilt monteren met ingewerkte snelwissel pushpins, lukt dat dan?

dit dikkertje lijkt me wel wat voor vandaag
Op mijn horloge hoort een bandje van 20 mm met veerpennen van 18mm, ik weet niet of dat anders is dan bij de OG Metro. In het geval dat er snelwisselveerpennen aanwezig zijn moeten die vervangen worden door een 18mm lange versie, wat wel gaat als de veerpen niet heel strak in het bandje gestikt is.
Mijn ervaring is dat de bandjes prima in het midden blijven zitten. Om ze te verwisselen moet je ze dan ook redelijk stevig opzij drukken.
Nou uhhhh… deze heeeeel graag!!!
https://www.hodinkee.com/articles/the-credor-eichi-ii-grand-seiko
Altijd mooi gevonden en in het echt zo mooi ingetogen. Maar wat een fijne video’s maken ze toch bij Hodinkee.
Mooi! Mooie combinatie, die witte plaat en die mooie bruine band.
Nah
Doet me denken aan Delfst blauw.
Geintje zeker 

Eeh, nee hoor. Is toch leuk voor de afwisseling? Niet dat ik de keuze al heb gemaakt hoor.
Inderdaad. In dit geval hoeven we niet te discussiëren over welke auto erbij moet 
ik kende de link niet maar nu ik het zo zie. 2 merken waar ik niet zoveel mee heb maar de combi is:+1:
.