Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Nou uhhhh… deze heeeeel graag!!!

Altijd mooi gevonden en in het echt zo mooi ingetogen. Maar wat een fijne video’s maken ze toch bij Hodinkee.

1 like

#nietmijnfoto

23 likes

13 likes

Deze graag :innocent:

7 likes

Sub weg en deze samen met de Tudor Pelagos 39?

24 likes

Mooi! Mooie combinatie, die witte plaat en die mooie bruine band.

2 likes

Nah

1 like

Doet me denken aan Delfst blauw.:thinking:

1 like

Doet mij denken aan

:sunglasses:

Ja, uiteraard weet ik het; de link, bedoel ik. :nerd_face: :wink:

3 likes

Geintje zeker :sweat_smile::roll_eyes:

1 like

Eeh, nee hoor. Is toch leuk voor de afwisseling? Niet dat ik de keuze al heb gemaakt hoor.

1 like

Inderdaad. In dit geval hoeven we niet te discussiëren over welke auto erbij moet :grin:

1 like

:scream: ik kende de link niet maar nu ik het zo zie. 2 merken waar ik niet zoveel mee heb maar de combi is​:+1::+1:.

2 likes

Die Aqua Terra’s zijn heel mooi in het echt! Een beetje tussen dress en sport, dus waarom niet.

Wel eens passen, ze vallen niet heel dun. Mij stoort het niet (ben die maten wat gewend als GS fan), maar dat kan voor jou anders zijn :wink:

2 likes

Deze blijft mij prikkelen.

Mogelijk loopt dit nog eens verkeerd af.

funny

9 likes

Nee dat wel maar de Pelagos en en de Omega gaan niet het gevoel creëren zoals bij de Sub is mijn mening, ga je toch iets missen :grimacing::sweat:

1 like

Tuurlijk niet :grin:

1 like

Ik heb niet zoveel gevoel bij een Sub eigenlijk. Uitstekend horloge, maar geeft geen ander of beter gevoel dan veel andere horloges. Die Aqua Terra is natuurlijk minder universeel inzetbaar, maar een stuk interessanter vind ik. Ik zou het dus lekker doen @Watch2Morrow. #erislevennarolex.

7 likes

Ja joh. @Watch2Morrow zit gewoon te stangen. Heeft 1000 & 1 foto’s van zn Sub geshowd hier. Die gaat echt noet weg.

Wat niet wil zeggen dat ik de Omega en Tudor niet mooi vind.

Stalen suppie hoort in je horloge collectie :sunglasses:

3 likes

Dat had ik na 3 maanden al. De tellerstand staat, na een kleine twee jaar, inmiddels iets hoger.

3 likes