Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

14 likes

Goed dat ze de club sport Neomatik nu in 37mm hebben uitgebracht! Die wil ik wel een dagje dragen:

12 likes

De lug to lug is zo jammer bij Nomos. :expressionless:

2 likes

Wel eens een Nomos gedragen?
48,5 met mooi gebogen lugs en 8,5mm dun. Ik durf het wel aan met mijn vintage sized polsen hoor. :wink:

Deze laatst eens goed in het echt bekeken. In het echt zo veel mooier dan op plaatjes.

9 likes

jaaaaaa Misschien dat het in real life meevalt… maar de lugs samen zijn bijna net zo groot als het horloge. gewone proporties zou het veel mooier maken!

1 like

Gouden sub op president band? Waarom ook niet

2 likes

Wel gepast maar nog niet langer gedragen. Ik ga deze ook zeker passen. Ik vind de lange lugs, zoals @xanderx ook zegt, uit proportie.

Een sportief horloge met een dikte van 8,5mm juich ik dan weer toe !

1 like

Gewoon een Metro of Tangente / Ahoi proberen dan. Die zijn niet zo lang gelugd :wink:

Sinds ik deze heb mogen passen groeit de gedachte om door te sparen voor deze in plaats van voor een tank te gaan. Die lag zo heerlijk om de pols

17 likes

Santos > Tank, absoluut!

1 like

Zeker waar, maar 3500€ leuker? Dat is de vraag.

3 likes

Ik denk het wel, als je kijkt naar alle boxen die dit horloge aantikt en het feit dat het een echte GADA horloge is… eigenlijk heb je aan een Santos genoeg voor alle omstandigheden. Dat kan een Tank hem niet nadoen :ok_hand:

1 like

Klopt. Dat is ook de overweging die ik maak. Denk dat een sportief horloge toch nog altijd beter bij me past.

2 likes

Spannende wending, ik heb hem ook ooit gepast en was erg onder de indruk.

Vind de prijs wel lastig maar zou ivm de krasgevoeligheid sowieso nooit voor een nieuwe gaan, een zuinig gebruikte is ook prima (na een paar weken zitten dezelfde (kleine) krassen erop) scheelt toch veel geld.

Medium

Large

Succes

4 likes

Tevens als ik voor een medium zou gaan zou ik zeker een Galbee overwegen, ook prachtig en heel veel keus, ook qua opties(datum, gmt, goud, moonfase, chrono enz enz).

2 likes

Ja doen! Als het zaadje eenmaal geplant is…
Ik kreeg in het voorjaar weer jeuk en wilde een nieuw horloge kopen. De collectie zou daarmee ook groter worden terwijl ik dat juist niet wilde.
Ik ging alle kanten op. Van een een knal oranje summer watch tot aan een vintage dress watch.
Toch was er een horloge die ik nog steeds heel graag wilde en heb besloten om door te sparen. Dan maar even een tijdje doorlopen met jeuk :joy:

1 like

Heel mooi wel, maar vintage cartier… Daar ben ik teveel leek voor. Past wel in jouw collectie. :stuck_out_tongue_winking_eye: Denk dat het idee ook al even groeit bij jouw.

1 like

Ok :nerd_face:

1 like

Neen, beslist niet!

1 like