03229067951C700
Yes maar dit is de 39mm variant.
ik ben in bezit van de 42mm
"valt " kleiner overigens
Absolute aanrader …
Op een of andere manier niet zo fotogeniek maar in real life echt prachting
Kleine details als de “ingeslepen” indices bijvoorbeeld
Daarnaast mooi 6160 uurwerk
Net review gelezen (http://www.watchpaper.com/2017/09/05/zenith-elite-classic-39-hands-on-and-up-close/), en op de foto’s is inderdaad niet tot nauwelijks te zien dat de indices in de wijzerplaat zijn gegraveerd.
Blijkbaar is deze serie eerst van 42mm (2015) naar 39mm (2017) gegaan (en power reserve van 100 naar 50 uur…) en de meest recente versie weer naar 40.5mm met een datum (en nog steeds 50 uur PR).
Inderdaad
De El Primero uitvoering is ook, schitterend
We hebben ook een Zenith liefhebber hier die de 6150 in rose goud heeft
Heel eerlijk; ik vind het heel moeilijk om niet op de diamanten te letten, hier.
En als ik een horloge zou mogen uitkiezen en het niet uitmaakt wat deze kost, zou het zéker niet deze zijn. Maar goed, zoveel mensen, zoveel smaken.
wohhh, dat is wel behoorlijk opgelopen dan toch? dacht dat het een beetje 2 jaar was. Ik zou hem sowieso graag in het echt willen zien. Op de pics vind ik de breedte van de lugs beetje uit verhouding met de kast…
Leuk. Die zien we hier niet vaak.
Goudkleurige van het uurwerk vind ik wat veel, maar kunstig is het wel.
Tja….
WOW … wat een schoonheid zeg
Binnenkort even passen, Schaap heeft deze liggen en de kasten komen overeen kwa diameter. Even zien dus hoe het zal staan op mijn smalle polsjes
T is het merk van €100 per schroefje
Volg t al een tijdje sluimerend vooral omdat t verdomde duur is. Schat dat dit model momenteel rond de 30 k list kost.
Zie t tevens, samen met Grossman, als de top van de independents in Duitsland. Hebben net als Lange bijvoorbeeld bijna alleen maar edelmetaal.
Ik moet je toch complimenteren. Jij kijkt vaak buiten de gebaande paden, en dat kan dit forum wel gebruiken. Leuk om regelmatig dit soort horloges en merken langs te zien komen.
Oh jongen, die kan ik je aanraden!
Beide gehad. De eerste heeft het niet lang volgehouden. De 2e houdt het al enkele jaren goed vol.
Daar zou ik voor gaan dus