Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Ik ben ook gestopt met roken in september 1989. Was inderdaad niet simpel, maar dag pet dag werd het gemakkelijker. Nu bijna 33jaar nicotine vrij!

3 likes

Marko Lang is toch al langere tijd weg dacht ik?

@tompj: ik moet de prijs corrigeren. De Georg zoals getoond kostte is 2020 op een haar na al bijna 40 k :sweat_smile: Als ik op YouTube kijk zie ik ook een stalen versie voorbij komen. Maar die staat (niet) meer op de site v L&H

@Sebastiaan

Die is toch van of een project van oa Rexhep rexhepi dacht ik?

Klopt, Lang is in 2019 weggegaan

1 like

Beide gehad … Speedy inmiddels aan m’n 4e :see_no_evil:

De Globemaster is denk ik het enig horloge waar ik soms spijt van heb dat deze vertrokken was … Sluit niet uit dat mijn DJ41 vertrekt en deze ervoor terug zou komen …

26 likes

Klopt inderdaad!

1 like

Een Ingenieur

14 likes

Vet! Ruilen tegen een Speedy?

1 like

Ja, is goed. Stuur maar op.

2 likes

Deze zou ik wel eens willen proberen, en de kans is dan groot dat ik hem gelijk meeneem. Leuk ook dat extra rubberbandje erbij

7 likes

Deze had ik nog niet gezien. Nieuwe release zeker? Had even op de site van Cartier gekeken, maar die is nogal ruk :expressionless:

1 like

Nu al zat? :joy:

1 like

Klopt. Die blauwe band is een rubber band dacht ik :thinking:

Nou ja een project is het al lang niet meer. Het is de alom gelauwerde Chronomètre Contemporain - in mijn ogen een van de mooiste hedendaagse horloges.

2 likes

Dit waren nog eens tijden. Toen de hobby nog in de kinderschoenen voor mij stond. Ik zag deze foto en verlangde terug naar mijn Seiko Turtle SRP777. Destijds voor 250-300 euro te koop en een bak aan lol. Wat een tijden.

2 likes

Ik heb in die paar dagen besloten dat ik een Speedy wel zo cool vind dat ik een gefrituurde 145.022.xx met stepped dial op NATO zie zitten en daarvoor moet die moderne toch weg.

Ik leg mezelf niks op, dat maakt het leuk.

Funfact: ik heb in de wandelgangen gehoord dat IWC dit jaar met een nieuwe Ingenieur komt volgens het Jumbo design van Genta. Heel benieuwd!

5 likes

Count me in :beer:

3 likes

#metoo

2 likes

Kak, dan raak ik ook weer aan een IWC, tenminste als ze de dikte onder de 12mm houden. Zo raak ik echt makkelijk van m’n spaarcenten af :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Deze is incoming en ben weer zo blij als een kind! :partying_face: Can’t wait! :blush:

11 likes

Cool! Toevallig paar dagen terug een artikel over gelezen van RJ (Buying guide).

Heel benieuwd naar de nieuwe ingenieur! Een soort IWC Royal Oak?

1 like