Het is niets voor mij. Maar wel interessant om te volgen moet ik zeggen hoe iedereen op zo’n hype en alle marketing reageert
Inderdaad! Prachtig voorbeeld dat topic van hoe een hype zich ontvouwt. Kunnen klasjes toekomstige psychologen goed gebruiken dat topic.
Dat geldt helaas voor elke quartz chrono van de hele Swatch group. ETA heeft voor zover ik weet alleen maar quartz chrono uurwerken met de subdials op 2-6-10. Dus ik denk dat het ontwerpteam niet veel keuze had
Klopt. Snap ook wel dat mensen het wel leuk kunnen vinden. Maar iemand die binnen een paar uur van negatief naar positief gaat vind ik bijzonder om te zien. Die is wel geschikt voor de politiek
Spiegeltjes en kleurige kraaltjes.
Daar moet ik aan denken.
Maar goed, is er n verschil met de OP reeks?
Op de prijsvork na weinig.
Geniaal is het wel.
Voor de verkoop van Swatch zal dat zeker zo zijn. Of het ook de merkwaarde van Omega positief beïnvloedt op de lange termijn is nog maar de vraag.
Ik denk dat het bitter weinig uitmaakt, ik zou niet weten waarom ook. Deze reeks neemt zichzelf niet bijzonder serieus en dat is ook de hele insteek van het merk Swatch. Dit staat zover van Omega af dat het gewoon kan
Ik ben wel akkoord dat die subdials niet zo mooi zijn… maar toch zou ik wel eens eentje willen hebben. Ik ga er wel niet voor in de rij gaan staan
Menselijk gedrag observeren is sowieso zeer interessant imo. Dat gezegd hebbende deze hype is niet anders dan willekeurig welke andere (horloge) hype natuurlijk. Denk maar eens terug aan de hype omtrent de BB58.
Voor mijzelf geldt dat ik normaliter nooit op de hype stap. In dit geval maak ik een uitzondering omdat ik het een erg leuk (lees: speels, zomers) idee en ontwerp vind. Plus de prijs is prima om eens te proberen.
Puik stukje marketing en een gouden idee methinks.
Die Alaska vind ik wel tof hoor!
Zeker!
Doen! Prachtig horloge
Ik zeg ook doen. Bestaat geen mooiere maanfase vind ik.
Krijg er ook de kriebels van.
Oef.
Jou pols/gepast?
Grunerwald edt al gezien?
Ben benieuwd hoeveel jaar de levertijd momenteel is
Doen!
Alleen al omdat je GEEN moonswatch had willen dragen vandaag
Alle redenen zijn goed inderdaad