Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

I wish. Voorlopig te duur voor mij.

Ik wil er wel een x langs.

1 like

Tijd voor wat goud om de pols! :sunglasses:

7 likes

Ik vraag me ook al vanaf de aankondiging af wat dit voor de langere termijn ‘merkbeleving’ van Omega zal doen. Weinig goeds, denk ik. Wellicht ook afhankelijk van hoe lang deze Moonswatches te koop zullen zijn.

1 like

De Citizen NB6021

14 likes

Vrijdag visch dag.

Verbaast me wel hoe duur de Kudoke voornamelijk met aanpassingen is geworden tov vorig jaar…

6 likes

Wel een mooie Omega:

Foto: Monochrome.

14 likes

Heel gaaf :ok_hand::ok_hand:

1 like

10 likes

toch weer deze uber coole UTC. De combi met de zandkleurige nato doet het ook wel.

10 likes

Honeygold!

30 likes

Toevallig een prijslijst ontvangen deze week en kwam incl btw boven de 15k :weary:

1 like

Welk model?

Ligt er ook aan hoe tricked out je alles wil hebben.

Kudoke 1 met zalm kleur dail en alles aan de achterzijde volledig bewerkt ect ect.

Dit dus

T bovenste kostte toen ik vorig jaar mei informeerde €1500 ex btw. Daar is dus even €1000 ex boven op gekomen.

Combined was er vorig jaar niet. En ‘bloemetjes’ niet ieders ding.

Maar met Kudoke 1, zalm kleur en combined ga je hard richting 15k.

Ook niet echt in de buurt. Op je gemak naar kudoke is voor mij een 3 dagen reis….

En toch erg vet. Wil er echt wel eens heen en dan de op er maar uit gooien mocht de klik er zijn

2 likes

Ik wil een horloge kopen die niet meer weggaat, en zo mogelijk een persoonlijke tint geven. Dus o.a. initialen op de balance cock en ik vind de gravering van de bruggen best mooi. Dan zit je bij een Kudoke 2 met zalm-wijzerplaat al snel aan de 16k.

Binnenkort kan ik hem passen van iemand om te zien of hij een beetje bij mijn postuur past anders ga ik misschien wel naar iets anders kijken. Een Czapek bijvoorbeeld.

4 likes

34mm en platina.

12 likes

Vind ik de AP toch meer geslaagd

of is dit een heel gekke vergelijking :upside_down_face:

10 likes

Ze hebben zelfs hetzelfde (Piguet) uurwerk, dus nee, zeker niet!

2 likes

Hier zou ik horologisch gezien toch wel erg opgewekt van raken.

(Foto: IG watchand)

6 likes

Zo’n RO concept is eigenlijk wel heel cool

5 likes

:heart_eyes:

4 likes

Een beetje druk, maar wel erg cool :sunglasses:

Die LUME!!!

17 likes