Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Guilty :shushing_face:

1 like

Deze :heart:

5 likes

Blijf deze gaaf vinden ……inktzwart.

17 likes

Rosé Navitimer

13 likes

Door @rorymoer ooit onverwacht de YM gaan waarderen en nu verliefd op de blauwe plaat

11 likes

Welke ref is dit? Wil eigenlijk wel eens een navitimer proberen. Maar aangezien ik exact 0 kennis van Breitling heb, zie ik door de bomen het bos niet meer. En ik ben ook net niet geïnteresseerd genoeg om er wel meer dan een puur uur aan te besteden.

Deze vind ik er wel prettig uit zien.

Ref moet ik helaas schuldig blijven. Dat weet ik niet. Dit is een volledig roségouden exemplaar. Ik vind hem fantastisch mooi. Materiaal geeft hem echt warmte en luxegevoel. Zijn ook best betaalbaar ± 10K voor een full set.

1 like

23 likes

Heel fraai. Echt goed gelukt @Pablo1971 .

Ik had ‘m ook op m’n “misschien lijstje”. Maar zojuist kunnen passen op Schiphol. De lugs zijn voor mij net te lang en net te recht. Het past wel, maar het zou me gaan storen. (Platte pols van 17cm hier). Helaas. Hoop dat jouw polsen groter zijn :wink:

26 likes

De HFLE 2022, nog te bestellen!

Deze prachtige blauwe duiker, hopelijk halen wij de 50 stuks!

@Omanido @Janszoon

10 likes

Cartier Tonneau Collection Privée

18 likes

Is dit CPCP ? Ik dacht dat die altijd het roos-vormige guilloche hadden.

2 likes

Ligt aan het jaartal volgens mij. De huidige hebben het niet meer. Althans niet de modellen die ik gezien heb. De limiteds uit de Privée lijn omstreeks 2000 hadden het wel.

2 likes

Wellicht in de nabije toekomst

5 likes

3 likes

De shortlist is zich alweer een beetje aan het vullen voor een aanwinst in de 2e helft van het jaar…

12 likes

Nou even @Phoenix.bas pm en en je bent klaar zou ik zeggen :slight_smile:

1 like

Had de FXD wel willen dragen vandaag

15 likes

Toch geen straf hoor zo’n PRX. Leuk strapje erbij, wat hem net wat meer klasse geeft.

Ja de honger is weer voor een paar dagen gestild.

10 likes