Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Aparte bezel ipv tachymeter

1 like

Zou best passen naast mijn BB Chrono. Alleen de prijs is een puntje

18 likes

Ja, dat is die Hodinkee LE, toch? 250 stuks, die binnen enkele minuten waren uitverkocht. Wel een erg smakelijke, idd!:yum::grin:

1 like

10 likes

5 likes


Nog een dagje wachten…:sweat_smile:

11 likes

Blijft ook een gaaf stuk dit voor de zomer!:ok_hand:

1 like

Morgen gaat ie om en dan kan de zomer beginnen!:sunny::beach_umbrella::tropical_drink::sunglasses:

1 like

Deze, helaas nog even wachten op schakels

14 likes

Slachtoffer geworden van de schakeltjesmaffia of heb je gewoon stevige knuisten?

Helaas niet meer in bezit, tegenwoordig bij @tulipan . Maar een poging is zeker de moeite waard!

2 likes

Zitten al 3 extra schakels aan maar heb er nog minimaal 1 en wellicht twee extra nodig (20,5-21 cm pols)

Nog steeds iets te strak dus :smirk:

10 likes

Ik vind het wel vreemd dat er zo weinig schakels in de band van een DD40 zitten dan! :thinking: Hebben die rappers allemaal dunne polsjes? (Grapje hè :wink:)

1 like

Met standaard aantal schakels krijg ik het net over mijn hand in open stand. Komt goed even geduld gewoon, maar had het vandaag graag willen dragen :facepunch:

1 like

Het HFLE 2022 horloge, geduld is niet mijn sterkste kant. Wat een mooi horloge, heb je het topic inschrijving geopend HFLE 2022 nog niet gelezen neem dan daar eens een kijkje :smiley:

2 likes

Geef je een week, wedden dat het dan weer gaat jeuken :wink:. De blauw leren band voor mijn PRX is inmiddels besteld, mooi voor de zomer :smiley:

1 like

Erg nice.

24 likes

Aha, en FlipthePapegaai hoe bevalt ie ?

Ja die staat hem echt tof!
We gaan één op één of niet dan.
2022 so far.

Tag Heur :heavy_check_mark:
Grand Seiko :heavy_check_mark:
Tissot PRX :heavy_check_mark:

Ik heb ondertussen de FXD ook in bestelling, als je die ook even doet gaat het mooi synchroon :face_with_hand_over_mouth:

3 likes