Die band is wel shiny, maar die is wel te vervangen voor een mooie leren/canvas/suede/… band. En dan is het opeens een enorme klassebak.
Schitterende Breitling Navitimer Cosmonaute, maar wanneer stappen ze nu eens af van die belachelijke 3 bar “waterbestendigheid”?
Ik heb gehoord dat ze dat gepland hebben voor het jaar dat Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Daar lijkt het inderdaad op. 3 bar is net voldoende om een regenbuitje te overleven, maar daar is ook alles mee gezegd… Ze hebben zo’n mooi uurwerk in het horloge gestoken, maar dat uurwerk is aardig kwetsbaar met zo’n lage waterbestendigheid.
3 bar/30 m kun je alles mee doen behalve zwemmen/duiken dan toch? Ik kan me niet indenken dat veel mensen dat zouden willen met dit horloge
ook wel bling bling genoemd
Vandaag had ik wel het HFLE 2022 willen dragen maar moet daar nog even geduld voor hebben . Inschrijven voor dit horloge is nog mogelijk, na 27 mei niet meer. Dus pak je kans voor dit mooie horloge
Voor mij een afknapper. 3 bar is mijns inziens niet voldoende voor dagelijks gebruik. Als je je horloge even een sopje wilt geven moet je al uitkijken.
Daarin verschillen wij dan van mening
Dit valt bij mij dan weer niet onder “dagelijks” gebruik maar daar zou ik met een nieuw 3atm/30m horloge niet zo’n probleem mee hebben
Weet je, prima kerel. Je hebt gelijk.