Even lezen wat er staat en niet gelijk zo aangevallen doen. Ik heb geschreven dat ik een andere mening ben toebedeeld. Niet dat jij het fout had of ik het goed had.
Zal ik dat dan maar doen? Jurtz you lose!
Je stottert ervan.
Ik stop wel even met typen voor vandaag, ik ga weekend vieren
Ik maak mijn Reverso (3 bar WR) met enige regelmaat even nat onder de kraan. Geen issues. Het bandje haal ik dan ff los natuurlijk. Moet toch kunnen.
Zit hier zo’n Sellita in? Ehh… ik bedoel Vaucher.
Zoiets. Daarom is ie ook zo cheap.
Vind m mooi
Visible through a display case back, the Fiftysix Self-Winding uses Vacheron’s automatic caliber 1326. The movement is produced by Horlogère ValFleurier (the Richemont Group’s movement manufacturer) before being finished, assembled, and regulated by Vacheron Constantin. Running at 4 Hz, the 1326 has a power reserve of 48 hours, contains some 142 components, and has hacking, hand winding, a quick set date, and a pink gold winding rotor (even on the steel models). Being a group caliber and lacking the Geneva Seal, here we see where some decisions have been made to hit a certain price point.
De Dacia onder de VC’s.
Een VC zonder Geneva seal. Godverd…de motherf…toe even. Dat kan niet. Gewoon echt niet.
Klink ik al als @Fate_Amenable_To_Change?
Doe mij dan maar deze. Ook met ValFleurier uurwerk!
Nee daar kan ik het dan weer niet op
Potjandorie, die is mooi. Wel met bracelet gerne
De Pook HFLE 2022 maar of het ooit gaat lukken? Mooi is ie wel, naja Dan maar!
https://www.horlogeforum.nl/t/inschrijving-geopend-hfle-2022-minimumaantal-40/396103/160
Fijne Hemelvaart!
Daar heb je wel wat likes mee gescoord! Goed bezig. Geniet van het (lange) weekend.
Krijg je een like van mij soort van digitaal kusje er op.
Waarom maak je er zo een strijd van is echt compleet onnodig.
Nee, je had nog niet opgemerkt dat de datum lullig geplaatst was voor het geld. Maar verder heb je gelijk. Dat kan echt niet.
Iets met roerend en eens. Mooi horloge. Lekker sprekende kleur ook.
Oef die is erg fraai!