Hanhart Pioneer MK II
Ik zou graag nog een horloge toevoegen met een groene dial. Kwam deze gisteren voor het eerst tegen. Ik vind hem mooi
heeeelleeeemaaaaaal met je eens!
ik vind ‘dit soort’ horloges juist fijn om lekker te rocken en non stop te dragen. hoewel ik mijn horloges geen sopje geef wil ik er wel lekker mee kunnen hardlopen, zwemmen, douchen etc. (dan houd de spanning ook wel weer op in mijn leven )
Echt heel tof ja! En mooie maat.
De blauwe SBGN005 erin voor de blauwe BB58 is mss wel wat ooit. Of gewoon erbij
Naast elkaar is een mooi setje
Je wil de zwarte ( met zwart datumvenster) naast de blauwe bb58. Perfecte combinatie zo.
Nee, mijn Speedmaster gaat voorlopig niet weg kunnen. Wát een ding! En de BB36 ben ik aan verknocht dus een 2-piece BB58 en GS zit er niet in
Dan er gewoon bij Hij overlapt eigenlijk geen van jouw horloges dus een mooie toevoeging
Ik vind het een koopje ten opzichte van de 1603’s die ze bij Bulang voor 6-7k slijten
Goed punt
Het is momenteel nog een van de weinige horloges die ik overweeg van een bekend merk. Cartier Santos en 3 modellen van Jeager zijn de anderen.
Mja vraagstuk voor later dit jaar
De Santos is een mooie overweging!
Die birch kasten met 22mm band zijn wat fors voor je polsen vrees ik, jouw smaak wat kennende. Eens passen is altijd leuk natuurlijk