Ik zou deze wel eens een dagje om willen
De ongelofelijk tank van ons eigen @Henk. Wat een beauty. Een hype, maar wel om begrijpelijke redenen.
enorm mooi! wil ik heeeeeel graag een dagje dragen.
De lug with staat me op de pics een beetje tegen, ben nieuwsgierig of dat in het echt anders is.
(verder ben ik vrij allergisch voor de levertijden, ieder zo zijn eigen probleem )
Ben ik ook benieuwd naar. Om die reden viel de 5169P (lug width 21mm) me in het echt een beetje tegen. Ik heb ook met geen een ander horloge zo erg gehad dat hij groter oogde dan hij op papier was. Leek eerder 40mm ipv 37
Bel me maar als je hem draagt haha Ik geloof niet dat hij hier op het forum is…
Tip: ga 'm bekijken. In het echt nog veeeeel mooier en enorm draagcomfort. Op plaatjes lijkt het gelijk aan bv kwaliteit Submariner. Heb je het in de hand, dan zie je dat het een enorme stap omhoog is t.o.v. een Rolex. Was zo verrast dat ie nu op de longlist staat. Bv in de PC bij Tourbillion hebben ze ze op voorraad.
Klopt, maar ik ben wel in de bevoorrechte situatie geweest dat ik hem een aantal dagen heb kunnen dragen. En daaruit kwam deze conclusie
ahhhhh, helder! maar de PP dan denk ik toch?
Bij die PP valt het me minder op dan bij de kikuchi nakagawa. maar goed, alles went (ik wilde vroeger ook geen loup op een horloge haha)
Jazeker, de platinum Calatrava. Toch wel het horloge waar de Nakagawa mij meteen aan doet denken. En die Patek had naar mijn mening dus exact hetzelfde ‘probleem’ als wat jij vanaf de foto al zag:
Hit the light boys, it’s boner time.
Komt nagenoeg nooit te koop en met price on request durf ik niet te informeren. Uugh, wat tof.
mooi
35k usd
Wel gaaf! Aardig van je dat je hem wel hebt terug gegeven
Heel gaaf! Wat is dit voor model dat hij zo schaars is?
misschien vragen of je je G-Shock in kan ruilen?