In het echt is ie nog mooier vind ik
Dit horloge had ik vandaag (weer) willen dragen…
Ik heb in 15 jaar verzamelen, flipperen en ruilen behoorlijk wat mooie horloges gehad, en heb er nog een paar mooie en bijzondere die ik niet meer wegdoe.
Eeuwige spijt heb ik van het wegdoen van mijn enige Patek ooit in de collectie. Kocht hem op 8 januari 2019 in Brazilië van een handelaar. De Aquanaut was helemaal compleet, uit Europa van David Rosas Juweliers uit Lissabon.
Toen begonnen dit soort horloges al in prijs te stijgen en ik vond het nogal wat om EUR 7K boven list te betalen voor een horloge uit 2017, maar ik vond hem heel erg tof.
Later dat jaar kreeg ik een hele grote rekening gepresenteerd (uit Apeldoorn) i.v.m. een familie kwestie. Heb ik toch serieus besloten om deze heerlijkheid te verkopen om die rekening op te kunnen pakken…
Ik had ook de optie om bijvoorbeeld 3 andere horloges te verkopen, maar dacht dat mij meer zou raken in mijn verzamelaars
NIET DUS !!! Ik heb heel snel spijt gekregen van mijn daad. En wat er daarna is gebeurd met o.a. de Aquanauten weten we allemaal, de kans om er ooit 1 terug te kopen is 0,0.
(Goed ik stop met mijn huilverhaal, you win some, you lose some!")
Deze Casio Oceanus lijkt mij wel wat. De lichtblauwe plaat in het staal is heel chique en de zwarte versie lijkt me iets stoerder.
Slaan de twijfels toe over je chrono?
Nee hoor. Maar alles is te koop.
Zeg dat nou niet Eerst wat andere prioriteiten. Maar prachtig blijft deze!
Ik zou een fxd-achtige gmt zoals deze render door James Stacey van Hodinkee wel in werkelijkheid willen zien en dragen. Toffe kleurstelling, blauw en oranje. Niet te serieus, cool ding
En dan zit ik weer op de Nomos website te loeren, valt mijn oog op deze.
Hebben ze me daar toch enkele mooie modellen.
Kleurcombi alleen de KS zit voor m’n gevoel nét iets te hoog