Zwart op rubber !
Jammer hè? Ik dacht laatst hetzelfde over de PRX chrono.
Even snel vanaf de telefoon:
Is zoveel beter zonder.
Ik heb zowel de gewone prx als FC gehad. De FC is er nog, de prx niet. Product foto’s doen de FC geen recht. Die is veel beter afgewerkt.
Absoluut
Dat geloof ik graag, dat is op de foto’s ook al te zien.
Voor mij gaat ontwerp overigens boven afwerking; al dat gepoets zie ik zonder loep toch niet, het ontwerp wel
Haha fair enough!
100%
Ja? Oh dat heb ik helemaal niet. Vind vooral de panda, waarbij de datum wat subtieler is, heel goed in balans en gewoon goed gelukt. Tja, alleen die maat hé? Zo jammer dat dit niet gewoon in max. 40mm kan, kennelijk…
Ik vind die printing op de wijzerplaat er zo verschrikkelijk cheap uitzien. Als je dit vergelijkt met wijzerplaten van DD’s uit de jaren 70/80/90. Daar zat echt diepte en structuur in, verfijning. Daar komt dit niet eens bij in de buurt naar mijn mening.
zoveel mensen, zoveel wensen
Ga die zin maar eens gaan herhalen in de favelas met een horloge van 1000€ om de pols . We zijn zo hard de voeling met de echte wereld aan het verliezen.
Alles is relatief! Gewoon een paar maand de chauffage uitdraaien in de winter dezer dagen en je bent er
Ik zal volgende keer wel weer gewoon een Rolex posten of zo okay?
Heb je een voorbeeld welke zo veel beter zou zijn? Deze Silver sunburst dial met motif daar nog overeen heeft enorm veel diepte zelfs met name in de zon.
Mijn excuses voor mijn sfeerspons gedrag Post vooral wat je zou willen dragen. Rolex, junghans, of casio. Maakt verder niet uit.
Ik heb vandaag geen wensen. Draag mijn NA met veel plezier.