Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

who, die is erg gaaf! Niet de FM’s die ik ken maar prachtig. Misschien toch maar verhuizen naar Koeweit :smiley:

1 like

Ik vind het geen lelijk horloge hoor, alleen wel net een beetje een overvloed aan details.
Wel grappig dat er op die foto van monochrome gewoon een onderdeel los ligt op de rotor; slordigheidje :grin:
image

5 likes

:open_mouth:

1 like

Ik zou bijna willen zeggen ‘welke niet’. Ik vind deze dials zo karakterloos en vlak. Zonder al te exotische voorbeelden aan te halen, een vergelijk:

Jaren 70/80/90

Modern

5 likes

Proefdraaien voor de zomer :tropical_drink:

11 likes

15 likes

Han ik vrees dat je nu toch even een reset nodig hebt…

Zoiets verwacht ik van jou en niet van die misvormde bochels :face_with_raised_eyebrow:

En dan doe mij dizze maar

6 likes

26 likes

12 likes

6 likes

wow, en dan zelfs met datum nog steeds wow

16 likes

Achterkant mooi maar open heart. Persoonlijk not my cup of tea. Onbetaalbaar zeker?

Ot.

:drooling_face:

15 likes

Een Breguet om stil van te worden :heart_eyes:

1 like

:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing: ik vind m leuk ik vind m lekker

6 likes

Ja vandaag dan toch deze lekkere santos!

6 likes

Had het nog nooit opgezocht maar ik had dat vermoeden ook al.
Nu even gekeken, en inderdaad, CHF 128.000 :innocent:

Vind hem ook niet per se bijzonder fraai, maar het uurwerk met dubbel escapement vind ik technisch interessant :blush:

1 like

Poah,

Deze is wel heel cool zeg :heart_eyes:. Deze had ik ook wel willen dragen vandaag

10 likes

Streep die “nog” maar weg, wat een knaller dit. Parmigiani for the win!

12 likes

Op deze manier komt het logo veel beter tot z’n recht… Het kleine ovalen logo vind ik altijd afbreuk doen en te klein en leeg op de plaat.

1 like

Wachten duurt lang bij ACE … :disappointed:

16 likes