Mogen gaan passen
Ajaj
Aankomend weekeinde al? Ik dacht dat het iets voor 2023 was!
Mij ook wel
Prijsje hoor…
Met de huidige inflatie valt 50k steeds beter te verantwoorden, toch?
Mijn woorden!!!
Nu groen langzaam weer een beetje uit de mode lijkt te raken, durf ik er eindelijk een om. En dan graag die hieronder:
Dat ziet er best mooi uit inderdaad. Op de website vind ik de pagina de detailfoto’s van de horloges zelf wat tegenvallen, maar wellicht dat het in het echt enorm meevalt. Weet je of de horloges van kurono hier ergens te zien zijn?
Hi Sandy, Kurono verkoopt normaalgesproken alleen horloges in redelijk gelimiteerde oplages online. Deze drie exemplaren worden juist alleen in een nieuwe showroom in Tokyo verkocht.
Kijk anders eens in het Kurono Only topic, daar vind je meer inclusief recent een leuke video.
Ik heb zelf een Kurono Toki en de kwaliteit van kast en (vooral) wijzerplaat is goed tot erg goed. Er zit een simpel maar betrouwbaar Miyota uurwerk in.
Ik tegen vrouw; “Hm, wat denk je van een vakantie in Japan in plaats van zeilen in Friesland volgend jaar?”…
Ik vrees dat ik aan het kortste eind trek. Gelukkig zag ik de groene al op Chrono24…
ik geloof dat je voor dit merk wel een behoorlijke meerprijs moet betalen als je op chrono wilt kopen. maar aanbod is er wel ja!
Ik weet niet wat hij in de winkel kost, maar volgens mij is de prijs best okee als ik de oudere (en imho minder leuke) modellen voor meer zie gaan;
Of heb ik hier toch een verkeerde te pakken?
misschien wel goed om dat even uit te zoeken…
Ik ben niet heel erg bekend met Kurono. Maar ze maken volgens mij steeds een vrij kleine oplage van een model en die worden dan in een aangekondigde en korte periode verkocht. Zo’n batch is steeds vrij snel uitverkocht.
Daarom worden ze volgens mij veel duurder verkocht op chrono.
Maar als je hem wilt hebben omdat je hem mooi vind dat hoeft natuurlijk niks je te weerhouden