Wow die is lekker.
Nee, nog erger: IWC markxx
Graag gedaan! Ideaal voor de elegantere polsen ook
Ik ook
Je bedoelt kleine dinopolsen?
GeĂŻnspireerd op de Mondaine klokken, 58 seconden rond, twee seconden stilstand, minute morte.
De broer van Rexhep. Ik vind het een cool horloge.
Dat is wel een beetje een gezochte complicatie, hoor
Ik had liever gezien dat er elk uur een koekoek uitkwam
Juist. Een complicatie, al is het een secondewijzer, moet iets toevoegen.
Ik vind het wel heel tof juist. En vooral heel knap.
Ja ok, het is knap gemaakt. Pas als hij op 4 mei 1 minuut stil weet te staan haal ik er eentje
Echt wel gaaf hoor. Ben geen groot fan van opengewerkte wijzerplaten, maar ik accepteer het hier maar. Prachtig design, zowel kast en kastpoten als wijzerplaat.
Minute Morte voegt zeker iets toe. Je leest de tijd accurater af. Het is erg, erg duidelijk welke minuut het is, omdat hij stram op de indice blijft staan.
Totaal andere klasse, maar ik heb een minute morte op mijn Junghans Mega Solar, en ik vind het briljant.
Dat. Ik vraag me af waneer er iemand op een Seconde morte met een minute morte komt.
De één zân Dodenherdenking is de ander zân Yom Hashoah. Waarbij de ander zelfs twee minuten stil is. Ik denk dat een piece unique voor iedereen die er eentje wil hebben, afhankelijk van de doden die herdacht moeten worden, in de papieren gaat lopen. Zeker omdat er dan ook nog een perpetual calendar in moet.
Een KnotâŠ
JAAAAH!!! ⊠maar dan wel icm geelgoud
Sedna sucks!
Hoezo? Ik vind Sedna veel warmer. Ook al werd het in mijn omgeving weleens verward met koper.
Inderdaad
DĂĄt vind ik nu eens een tof ding! Straks eens wat lezen.