Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Help het als ik zeg dat deze me wat aan de seiko alpinist doet denken :grin:. Wel een leukere complicatie dan een kompasring die bij het minste bougeert.

1 like

Een van deze twee.

Een daily driver met een datum. In de hectiek van de laatste week ben ik een datumaanduiding beginnen op prijs te stellen. De Planet Ocean is alleen een dikkerdje om als daily door te gaan, dus vandaag had ik wel een dunnere variant willen dragen :sweat_smile:

7 likes

Deze samen zou al een hele mooie two piece collectie maken! :heart_eyes: omega zwart, en iwc blauw of groen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja toch? Ik weet niet of het echt horloges voor mij zijn. De golfjes op de seamaster vind ik een beetje overdreven. IWC heeft mij als merk nooit veel gedaan. Maar dat had ik ook met tudor, en die draag ik wel vaak. Je merkt het pas wanneer je een horloge een tijd hebt gedragen.

3 likes

Voor de kenners…en liefhebbers. Dit graag :grin:

6 likes

Bandje heb ik al :star_struck:

17 likes

Nieuw Tudor model? Zeer fraai! :ok_hand:

1 like

Nee, een oudgediende dat discontinued is! De Tudor Glamour Double Date 5700 :heart:

Edit: verwijderde per abuis de foto haha

17 likes

Ja super mooi zeg. Ff Googlen…

1 like

And so it begins… :laughing:

3 likes

:grin: Prijzen zijn ook zo gek nog niet. Moeilijkheid zit 'm waarschijnlijk in het vinden van een mooi exemplaar.

1 like

Deze die ik deel staat te koop in Brazilië bij een persoon waar ik eerder van heb gekocht :wink:

Doe maar een pb als het een go wordt :+1:

1 like

Dank. Ik houd het in gedachten.

1 like

19 likes

12 likes

Nekton! :heart_eyes:

14 likes

Ze hebben cermit gewurgd… nu is het een Pino?

1 like

Daffie? What happend?

2 likes

Haha…voor een Sub of SD maak ik een uitzondering.

Gefeliciteerd. Bijzonder en tof :ok_hand:

1 like