Eigenlijk is dit alles wat ik nodig heb 🥲
H1 
Beetje schwung misstaat een Sinn zeker niet.
Malle Duitsers

Nja alles.
Ik zou er niet mee gaan ‘klussen’ 
Edit: verkeerd topic. Heb je m niet om vandaag?
Deze had ik wel willen dragen vandaag.
Alleen die maat, wat vinden jullie op mijn pols (ong. 17,5 cm)?
Explorer is helaas niet van mij, maar van een vriend 
Crap 
Dragen we dus vandaag gewoon.
Te klein. Die mening is niet heel populair bij sommigen, maar 36mm bij een grote vent vind ik zelf niet mooi. Tenzij het een vintage dress watch is.
38 tot 42mm vind ik bij die polsmaat het mooist.
38 tot 42mm vind ik bij die polsmaat het mooist.
Eens, dat is inderdaad de perfecte range voor mij 
Ik was dus snel genoeg om t plaatje van de Santos te verwijderen.
Had ook niet goed gekeken 
Maar gelijk heb je. Dragen die schoonheid. 
Ik heb 39 en 36 gehad. Kan allebei op een gemiddelde pols. Hangt voor mij af van waarmee je afwisselt. Is dat groter, dan is 36 elke keer weer wennen. In mijn geval vond ik daarom 36 te klein.
Heel mooi!
Ik denk dat dit het inderdaad een beetje is.
Klein is optisch gewoon wennen. Ik heb een kleine pols en dan is de 36mm een nobrainer. Ook omdat 40-42 gewoon niet het comfort haalt van een klein maatje.
Al hoor je mensen vaker over de looks dan het draagcomfort, is dat laatste toch ook erg belanfrijk in de keuze.
Staat prima vind ik, al is het een beetje moeilijk te zien omdat je hem op de foto vrij ver ‘naar voren’ draagt, en je pols verder niet goed te zien is.
Ik hoor bij die minderheid die kleinere horloges mooier vindt. Grotere horloges zijn natuurlijk al lang populair, toch al wel een jaar of 20. Weet daarom niet echt of je van ‘in de mode’ kunt spreken. Af en toe lees je nu dat kleine(re) horloges weer wat populairder worden. Ik hoop het (en alleen maar omdat er dan voor mij meer leuke modellen beschikbaar zijn) maar weet niet zeker of dat het geval is.
Ongetwijfeld waar. Ik moet altijd wel méér wennen als ik van klein (Kurono 37mm) naar groot (GS 41mm) ga dan andersom.
Dat is tegenwoordig volgens mij geen minderheid meer. Het lijk inmiddels vrij populair om bij alles boven de 40 mm “te groot” te roepen, ongeacht pols of verdere lichaamsbouw van de drager.
Ik paste een tijdje geleden een Navitimer in 46 mm, en vanwege het bovenstaande fenomeen had ik min of meer op voorhand besloten dat dat te groot was. Maar dat was eigenlijk niet zo.
Uiteindelijk moet je het gewoon in praktijk zien.
Op een foto is het nooit te zien of iets past of niet (behoudens extreme gevallen dan). Foto’s vertekenen enorm. Maak maar eens een foto van je horloge dichtbij om de pols en ver af via de spiegel.
Op dit forum roepen mensen nog steeds dingen over de maat op basis van foto’s wonderlijk genoeg.
Wacht, ik doe het even snel voor:
Die linker kan echt niet!