Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Waarom uberhaupt jezelf beperkingen opleggen qua maat? Vooral niet doen omdat iemand hier dat roept.

Ik draag van 35mm tot max 44mm met evenveel plezier. Ik heb liever verschillende formaten in een ‘collectie’ dan alleen maar kleine of grote horloges. Voor iedere gelegenheid/ mood iets.

4 likes

Ga je nu met m’n ex naar bed en sporten?

De 116600?

2 likes

:joy:
Niet dat ik weet…

1 like

Kijk nu zit ik ermee in mijn hoofd… geef mij de 36 maar vandaag :sunglasses:

17 likes

:blush:

7 likes

De nieuwe Sinn T50 GBDR vind ik wel mooi. Alleen die prijs :flushed:
Daarvoor heb je het vorige model Seamaster SMPC 300 (ook mooi).

Deze is dan een goede tweede ( maar ook nog duur)

4 likes

Beperkingen moet je nooit opleggen. Ik heb na een aantal jaar wel gemerkt wat voor mij de maten zijn die ik lekker vind dragen en goed vind staan.

Een duiker mag wat groter zijn, maar ik vind ze dan niet zo lekker dragen als een 36mm oyster of een 37mm Grand Seiko kast.

Dus zo moet iedereen het denk ik zelf bepalen. Mijn volgende wordt iig weer een 36-37 al beperkt dat de keuzes helaas wel heel erg.

Nomos Tangente 35mm
Grand Seiko SBGX26x
Longines Legend diver 36

Dan houdt het wel een beetje op helaas…

2 likes

13 likes

Lekkere kleur man…:sunglasses:

14 likes

9 likes

Avondwissel naar deze prachtige Zenith… prachtig stuk!

12 likes

Stel dat ik helemaal opnieuw zou beginnen…

Deze 2-piece collectie en klaar! :heart_eyes:

21 likes

Zit geen dresser bij?

Neh. Draag ik toch nooit. :wink:

6 likes

8 likes

Weet je het zeker? Ik had liever deze gedragen:

7 likes

Wat een wanstaltig ding.

2 likes

Jij bent wanstaltig

Die had ik even gemist, maar dat zou ik een leuke aankoop vinden, en het voegt iets toe aan wat je al hebt.

Ik zeg: Doen. Dan zou ik 'm graag nog eens bekijken ook. :slight_smile:

Ik ben het niet graag met @mafkees eens (of, nou ja, eigenlijk wel, maar dat klinkt minder goed) , maar in deze ben ik helemaal bij 'm. Die nieuwe Longines is wanstaltig. Veel te groot, te dik, lelijk brede bezel, nare crown guards… Bah. Geef mij de 1935 van een paar jaar terug maar, da’s een behoorlijk betere release.

5 likes