Er zit ook lume in de cijfers op de bezel én lume- vezels o.i.d. in de bezel zelf verwerkt. Levert mooie plaatjes op:
https://www.tagheuer.com/int/en/collection-aquaracer-solargraph/collection-aquaracer-solargraph.html
uhhhh, 88 dollar? I wish!!!
Mooi is 'ie zeker! Maar ik zou persoonlijk voor de ‘normale’ versie kiezen zonder carbon
Iets van Vulcain vandaag.
36 mm.
Gelijk twee dingen die ik nog niet heb. 1. Zwarte wijzerplaat en mechanische wekker als complicatie.
Points of sale list klopt helaas voor geen meter vrees ik. Zowel clockwise in Hellevoetsluis en H.Spliedt in Hamburg zouden t merk moeten hebben. Is niet (meer) zo als ik hun eigen sites mag geloven.
Als iemand weet waar dit merk wel nog te koop is in Ned/Belgie/Duitsland hoor ik t graag.
Zou m weleens willen passen voordat die definitief of op de potentiële lijst voor volgend jaar komt of dat t een pass word. En overweeg dan ook om aardig wat meer geld neer te tellen voor een zichtbodem.
Alleen ik vraag me af of de toon van t alarm dan ook veranderd tov een non zichtbodem?
Nieuw skindiver lijkt me ook wel wat. 38 mm
Die laatste staat bij mij ook op het lijstje…erg leuk ding.
Zo, je ziet wel waar Seiko de inspiratie voor de Alpinist vandaan heeft!
Die Skindiver is ook leuk en mooie maat. Maar ik heb dan toch liever deze.
Deze bijzondere Cartier van @AmsterdamVintageWatches lijkt me wel gaaf, voor een dag of wat langer:
Quartz of automaat?
De “gouden” 35 is er (nog) niet als automaat, dus quartz.
Ben er niet in thuis vandaar m´n vraag
Mijn beide LE bevallen goed en de prijs € 1360,- is een lachertje meerdere complicaties en een top uurwerk!
Met name de blauwe lijkt me erg mooi .
Grappig hoe subjectief smaak is.
Is een vd laatste dingen waar ik aan denk bij het zien vd fotos
Helemaal leuk en prima toch!
Ja, Certina maakt en maakte toch wel heel erg leuke horloges! En dit is daarvan zeker een voorbeeld!