Je weet dat je uiteindelijk toch de 2 kleuren moet hebben
Vanmiddag passen
Wie weet.
Naar Gassan en Schaap pre owned en IWC boutique en PP Espace en Breitling boutique en multibrand.
De Rolex corner is altijd zo zielig eenzaam en verlaten, die laten we letterlijk links liggen, meteen naar Patekville.
Verlanglijstje mee, bankpas vol en gaan!
Ja… dan kan ik kwartetten
Mocht iemand van zijn Chronomaster af willen…
Als je een bijzondere wilt, ga dan voor de AQ4070. Moeilijk te vinden, maar de moeite waard.
Had er laatst een in Korea gevonden en heb nu spijt dat ik de horlogepot niet op overdraft had gezet.
Bladplatinum in het washipapier
Diet staat hier in het blauw toch?
Ging je niet afbouwen naar 4 stuks, om dan eindelijk rust te vinden?
Verrek. Had ik helemaal niet gezien! Wel wat aan de dure kant. 🫣
Kom ook steeds bij deze uit.
De ideale ‘grab ‘n’ go multipurpose daily casual beach to boardroom perpatual calendar HAQ’
zeg maar.
Maar je hoeft er niet voor naar Korea…
Laten we zeggen dat ik voor het verschil een retourtje Korea kon boeken.
Vind het geen gekke prijs hoor.
Heb ernstig getwijfeld bij deze versie, maar 37 mm klein en geen schroefkroon. Zó mooi deze.
De grotere, met lumen en schroefkroon met de zwarte plaat heeft het allemaal.
Helaas moeilijk te vinden.
Het is helaas wel een beetje een dikkertje. Heb een week geleden een zij-aanzicht in het Grand Seiko topic geplaatst (ik weet niet hoe ik hier een link naar dat bericht kan plaatsen) waar je dat goed kunt zien.
Weet niet waarom maar deze komt de laatste tijd als eerst naar voren, misschien toch kopen?
Ja, in plaats van een van de andere dan…
Die (prachtige) kastvorm steekt links en rechts best uit, voorbij de bezel. De wijzerplaat is hierdoor al snel 2mm kleiner dan je zou verwachten.
Mijn SBGR321 (40mm) heeft dezelfde kastvorm, draagt ook eerder als een 38mm. Ook door de korte lugs. Dus 37mm zou wel eens te klein kunnen zijn, afhankelijk van je polsomvang en voorkeur.
Nee joh. 4+1 doen. 1 is grab and go
Beetje smokkelen mag best.
Ik voel me thuis in de categorie Santos, DJ en Explorer 36 (en Polerouter ), dus in dat opzicht zou het moeten klikken. Echter, als ik jouw foto bekijk, lijkt dat ook gewoon een prima maat
Nou doe je het weer!