Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Haha, hier ga je mij (en 90% van het forum) nog vaak op betrappen.

Zodra je een vijfde horloge aanschaft zul je me horen :wink:

1 like

Ik verwijs graag naar mijn Topic over Excelsior Park als het om Vulcain gaat. Blijkt dat Vulcain, Excelsior Park en Nivada Grenchen allemaal opgezet zijn met inmenging van Guillaume Laidet als consultant, maar er zitten andere fulfillment processen, adressen, mensen en support structuren achter ieder merk, maar de websites, koopervaring en zo zullen gelijk zijn: Verschepen vanuit Zwitserland op basis van een dodgy looking website, met belasting en import van dien.

Bij de afhandeling van een mankement aan m’n EP moest ik even slikken, omdat het langzaam was, de communicatie dankzij technische problemen even op zwart ging en omdat Zwitserland - Nederland met FedEx gewoon kut is, maar op het eind van de rit heb ik een meer dan keurig horloge in handen. Aan de kwaliteit zal het niet liggen, maar of ik het makkelijk zaken doen vind is een tweede.

Ik zou drie keer nadenken vooraleer ik dat feest nog een keer zou gaan meemaken. Wel grappig dat het huis wat voorkomt in de marketing video van Vulcain ook letterlijk het huis is wat je op Google Maps voor je kanis krijgt als Hauptkwartier. Inclusief Frans gesmeed hek. Je zou er dus langs kunnen wippen.

Als de EP een indicator is zijn het wel mooie ontwerpen, wat ik je brom.

Ik weet niet, man. 1912 ballen voor een skindiver (na import + belasting) is serieus geld. Daar heb je, als je Roy en Roel lief aankijkt, bijna twee van die Super Squale’s voor die @TagEd aanhaalt.

3 likes

Een keer passen mag altijd :grin::+1:

Lug to lug van ruim 46mm is echt compact.

Edit: en hier te zien op de 16cm pols van Tim M.

5 likes

Die kastvorm is trouwens ook nog eens super. Deze horloges zijn übercool, en het is de overtreffende trap boven de “gewone” Chronomasters.

1 like

Dit :point_down: ben er maar druk mee! :yum:

8 likes

I can recommend this watch for wrists from 13cm circumference.

Right? :slight_smile:

2 likes

Die skindiver is retecool! :heart_eyes:

1 like

Ja Tim neemt het ruim.

Maar een LTL van 46mm past bijna iedereen :blush:

1 like

Trouwens:

De PF Tonda met Hijri kalender. Wat een ding. Ik denk wel dat je een watch winder wilt, want die lijkt me niet makkelijk. :slight_smile:

11 likes

Leuk ding. Gemaakt van platina want dat mag wel volgens het principe van de Hijab, waar bescheidenheid voorop staat.
Mannen mogen daardoor geen zijde of goud dragen.
Met deze bescheiden Tonda zit je altijd goed. :innocent:

1 like

Ronduit spectaculair.

Echter dat babykamer blauw vind ik voor een man toch een moeilijk kleurtje.

Wat dacht je hier van, beetje rood:

Beetje stoerder?

9 likes

Echt een bijzondere kalender, die Chinese ook trouwens.

1 like
1 like

…alleen de uitleg al.
Ultramegacomplicatie dit
:heart_eyes:

1 like

Wow fantastisch zeg. En zo’n plaat met Chinese characters geeft het meteen een geheel nieuwe dimensie. Waar je normaal de bekende dag, maand, en nog wat counters en complicaties hebt…kun je hier genieten van allerlei mooie exotische tekens. Iedere blik is een feestje lijkt mij. En ach maakt het verder ook uit wat voor dag we leven…toch. :grin: Heerlijk ding! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

5 likes

Is er iemand zo vriendelijk mij uit te willen leggen waarom Deze afbeelding hier zoveel gevlagt wordt?

Artisans de Geneve zijn in mijn ogen toch niet echt prutsers

3 likes

Echt een gaaf ding.

7 likes

Vermoedelijk gaan de vlaggers er van uit dat de forumregels overtreden worden en dat de afbeelding een vervalsing betreft.
Modificatie met valse onderdelen mag ook niet.
Als A de G de doorzichtige wijzerplaat mèt Rolex naam en logo zelf verzonnen heeft en/of zonder toestemming van Rolex gemaakt en geplaatst, worden de forumregels overtreden met vlaggen tot gevolg.

1 like

Gewoon niet wijs. :+1:

Kunnen het niet verkroppen dat ook een Rolex gemod kan worden met al dan niet kloppende onderdelen.

Kinderachtig gedoe.

1 like

Het is wel een mooi horloge geworden trouwens.

2 likes