Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

en wat is dat dan in dit geval?

(het ligt waarschijnlijk echt aan mij, maar ik vind ze allemaal zo op elkaar lijken)

2 likes

ja kut is dat he haha, heel herkenbaar.

ik zou deze nooit als enige horloge willen maar hij is wel super cool voor erbij omdat hij zo anders is :slight_smile:

1 like

Dat ligt inderdaad echt aan jou. Ik kan dit over een aantal merken zeggen, maar niet over GS

4 likes

Dit heb ik ook met GS, vooral de sportieve/geklede modellen. Fantastisch knap gemaakte horloges met gave complicaties of technologische kenmerken, maar qua uiterlijk wel altijd volgens hetzelfde vaste, eentonige recept: scherp gefacetteerde kastvormen, wijzers, datumvensters en indices om het Zaratsu polijstwerk tot z’n recht te laten komen en een wijzerplaat met een speciale structuur en/of kleur.

De individuele onderdelen/details zijn briljant, maar het totaal plaatje is generiek.

1 like

Die voorzet had ik ook al even gegeven :slight_smile: Het is overigens geen kwalificatie hoor.

ahhhh, jij verwoord het goed @Zengineer! Zo voelt het voor mij ook. Overigens vind ik ze wel mooi en zou ik er best 1 willen hebben.

Zo’n night birch lijkt me top!

1 like

Voor mij de messcherpe wijzers, de geblauwde secondewijzer, de unieke plaat en de mooie kastvorm. Uurwerk is ook prachtig, al vind ik mijn Zenith Manufacture nog gaver wat dat betreft.

1 like

Bedankt @Cihanski gaat me weer geld kosten 🥲

16 likes

At your service :rofl:

1 like

Ging net zo goed om niets te kopen :rofl:

1 like

Mooi ding, maar 2900 euro voor een SW200 uurwerkje??

Kun jij ook even ophouden?

Als de rest klopt, waarom niet? En ze hebben wel een COSC uitvoering te pakken, dus het is geen standaard versie.

Ik snap dat beter dan 10K voor iets wat niet eens hackt.

2 likes

:thinking:

Freaky friday: Ressence x Silberstein :wink:

Gr, Vigorelli

6 likes

Nieuwe release. Soms heeft RL het bij het juiste eind, dit lijkt één van die gevallen. Voor 2460 euro vind ik ook de achterzijde er leuk uitzien. Formaat is wellicht acceptabel door korte L2L.

Had ik vandaag wel willen proberen.

8 likes

dromen geeft doelen, ooit komt ie wel ! :call_me_hand:

ik moet deze ook gaan halen, kwam ik toevallig op youtube tegen en daarna idd bij @Fate_Amenable_To_Change

1 like

Met?

Ik heb geen moeite met afgekapte cijfers, maar deze maakt het wel heel bont. Is in het design geen enkele rekening gehouden met de kleine seconde lijkt het

ahhhh leuk! Je opmerking over de messcherpe wijzers herken ik van mijn VC. Heel gek, maar dat is inderdaad zo mooi.

Maar ik zou hem maar niet gaan passen dan want anders ben je verkocht haha

1 like

16 likes