Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Dan toch het liefst de AT. Maar wel graag in 38mm.

2 likes

Moeilijke keuze om eerlijk te zijn…

Volgens mij is die man ook een echte horloge liefhebber! Achterkant is mooi! Ik vind die dial wel heftig. Wel handig lezen zonder je bril op :smiley:

COSC inderdaad en ik geloof de 1mm dunnere SW300. Niettemin vind ik de prijs ook een minpunt. Het merk heeft geschiedenis, maar is pas kort geleden nieuw leven ingeblazen, dus moet mijn vertrouwen nog zien te winnen. Aan de releases ligt het niet en het neemt niet weg dat ik hem graag had willen dragen vandaag :-).

1 like

Een van de weinige horloges waar ik te lang over getwijfeld heb. En toen was ie er niet meer. Toch wel beetje spijt van gehad.

Slechts 43 mm l2l

Foto v t www

16 likes

Absoluut, heb regelmatig spijt dat ik deze (te) snel heb weggedaan. Mijn Movember Edition:

4 likes

Vandaag twee horloges gezien en gepast die erg veel indruk op me hebben gemaakt!

14 likes

Glashutte Panoinverse :star_struck: wat een beauty en ode aan het mechanische uurwerk. Schitterend!

17 likes

Prachtig merk! :heart_eyes:

23 likes

Deze komt op de eerstvolgende Phillips veiling. Misschien dat als ik mn huis verkoop ik hem net binnen kan slepen!

5 likes

Erg leuk deze modellen.

8 likes

Voor mij heel simpel. Ooit nog 'n keer een mooie vintage Heuer auto chrono. Zoiets, bijvoorbeeld. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Vandaag Yvo Staudt ontmoet op WatchTime. Hij heeft mij heel enthousiast gemaakt met zijn verhaal, maar bovenal met zijn chrono’s

:heart_eyes:

15 likes

Staudt Rocks!

Zeker met de nieuw opgelegde cijfers
Hopelijk ook snel op de small second handwinders

10 likes

20754226766e0c2e9fde06c0b9d70557.jpeg engraving layout

4 likes

Geef mij maar deze vandaag, leuke allrounder :blush:

28 likes

Deze blijft in het hoofd zitten.

Nomos Club 747 1.PNG

15 likes

Herkenbaar. Ik heb dat bij deze uitvoering

11 likes

Prachtige kleur
Wellicht fletser in het echt

Was madly in love met de Omega AT obv de fotos. In werkelijkheid was de kleur voor mij te understated

7 likes