Die zwarte tank blijft toch echt mooi hoor…
Gaaf ding en lastig te vinden, staat er toevallig een op marktplaats
nou mooi wel, maar klein ook… het zou mij de nodige tijd kosten daaraan te wennen…
Ik draag wel vaker 36mm en kleiner. Deze maat een tijdje geleden gepast bij de dealer, en ze zitten als gegoten op mijn 17cm platte pols.
In Europa zijn ze dun gezaaid, maar in de VS is het aanbod ruimer. Dan is het alleen de vraag hoe graag je 'm wil dragen. Die 21% btw gooit wat roet in het eten natuurlijk.
Gewoon 'n leuk merk en hij heeft zo’n gave case, die Argonaut chrono. Zou deze best 'ns een dagje willen dragen.
Morgen mijn vintage Certinaatje maar weer 'ns uit de horlogekist halen en dagje om de pols.
Bedankt voor de tip!
“Zo goed als nieuw” lijkt me toch wat overschat bij die. De endlink zit ook niet mooi in de kast, maar dat kan aan de springbar liggen. Het is dat NL een eindje rijden is, anders zou ik nog eens durven gaan kijken.
Ik zal maar beginnen met een 42mm PO te vinden, dat zal al mooi zijn
Opgelegde cijfers zijn mooi, maar deze wijzerplaat is echt geweldig. Ik heb de chrono vorig jaar gepast en maat en draagcomfort zijn perfect. Toch maar weer eens serieus naar kijken…
Import buiten EU legt het af tegen de prijzen in Duitsland, rond €3600 lukt wel maar is nog steeds best fors.
Of via whatsapp een filmpje vragen (?)
Vet fout en ubercool
Opaline wijzerplaat, en LJP 7380 uurwerk met 90u gangreserve.
Speciale kastvorm en meerdere ‘steps’.
Onion kroontje.
Gewoon erg leuk allemaal.
2.5k valt ook nog wel mee.
De roze van mijn limited en/of de witte die je toont in de foto?
De jouwe. Vind ik echt een bijzonder mooi ding.
Thnx