Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

En zie hier zoals gezegd

4 likes

Dit is wel mooi hoor! 4 jaar wachten…jees, ik had 3 kinderen in 4 jaar.

4 likes

Fair point, en ach iedereen doet het op zijn eigen manier natuurlijk :ok_hand:t2:
Maar goed kom al ff niet meer in de kroeg en zie mezelf ook nog niet weer gaan anytime soon :joy:

Haha Jah dan zal je niet meer in de drukste kroegen komen en altijd maar helemaal d’r vanaf gaan, ook gezien de prijzen van tegenwoordig
Betrok het wel beetje op mijn eigen ervaringen :grimacing:

2 likes

Ik 4 hartaanvallen na iedere prijsverhoging :sweat_smile:
Inflatie, goudprijs en marktwerking…ouch.

8 likes

Dank je. Overigens realiseer ik me net pas dat ik deze in het verkeerde topic heb geplaatst. :sweat_smile:

Ik wilde hem in het wat dragen wij vandaag topic zetten.

1 like

Doe je in dat topic gewoon even een plaatje met een andere seiko van je. Niemand die iets in de gaten heeft.:wink::grin:

1 like

Verkeerd, verkeerd… Je had hem willen dragen. En deed dat prompt.

Vuige cross-post wil ook gewoon hoor.

2 likes

Ha, helemaal gelijk. Kwestie van doorpakken. :wink:

Dat ook, maar ik maak gewoon even een nieuwe foto. :wink:

1 like

Zo mooi de FPJ CB… Ik heb één keer bij een vriendelijke winkelier in Milaan een hele zwik FPJ mogen proberen, van de Elegante quartz en de CS ‘all the way’ naar de Tourbillon Vertical. Waren toen (in november 2019) allemaal gewoon beschikbaar. Behalve de CB, die hadden ze toen ook nog maar zeer spaarzaam.

De CB zou echt een fantastisch horloge voor iedere dag zijn. Zeer mooi, niet te opvallend, en het tantalum kan tegen een stootje.

2 likes

8 likes

9 likes

Wat een geluk! Ik heb er nog nooit eentje in het echt gezien. Ik was wel meteen verkocht toen ik ‘m voor het eerst online zag en direct mijn bestelling geplaatst bij Journe (Genève). Daarna kreeg ik de bevestiging via de Parijs boutique. Zij hadden er ook geen op voorraad, maar vermoedelijk wel het jaar erna. Een half jaar later ging de wachtlijst op slot, maar ik kreeg wel bericht dat ik op de lijst bleef staan. Toen kwam COVID-19 en ook werd de productie van de Chrono Bleu op een laag pitje gezet. Nu vier jaar later is de retailprijs verdubbeld en nog geen zicht op de levering.

Wel las ik laatst dat iemand uit Hong Kong na vijf jaar wachten zijn CB kon ophalen. Hij had net als ik geen eerdere aankopen gedaan bij Journe. Dus ik verwacht binnen een jaar wel een telefoontje en de messen worden al geslepen.

Tantalum is inderdaad harder dan 316L maar toch heb ik al eens een flink gehavende CB gezien….ik ga er in ieder geval niet mee klussen of tuinieren :sweat_smile:

Maar wat een plaatje :heart_eyes:

11 likes

Ik vind deze erg geslaagd. Beetje een dikkerdje wel…17mm. Al lijkt het op de foto nog best mee te vallen. Beetje prijzig helaas. :man_shrugging:

16 likes

5 likes

Beetje? Bijna 2 cm dik :sweat_smile:

2 likes

Vandaag maar weer eens een dameshorloge
Zenith Defy Skyline 36mm

Of dan misschien all the way met diamanten :thinking:

12 likes

Ik vind dit wel een tof kleurtje op deze nieuwe Club Campus.

16 likes

Lekker

1 like

3 likes