Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Dit herken ik… ik zie een blauwe in het blauw staan, voor een prijs van wat je denkt, hoe kan die nog niet verkocht zijn…

2 likes

Hmm Jah maar als ik in het donker eerst de lume ff ga opladen met het lichtje van m’n telefoon dan kan ik net zo goed op m’n telefoon kijken hoelaat het is :joy:

1 like

Eh ja… Maar we zijn hier op hf. Logica gaan we vaak aan voorbij…wat horloges betreft…:sweat_smile: In een donker theater of kroeg laad ik op de wc nog weleens mijn lumen op.:see_no_evil:

2 likes

Het moment nadert @RKJ

Ik zou na het weekend dreigen met €100 erop per 2 dagen.

1 like

Hahah dat is wel waar, maar bedoelde het wel meer uit praktisch oogpunt :joy:
Edit: En jij doet je seamaster om naar de kroeg? :thinking:
Dat was ff m’n beste Nederlands 🥲🙃

1 like

Gaat vandaag weg :grin:

‘Na het weekend gaat ie in de kluis’

1 like

"Terug in de collectie ":relieved:

2 likes

Ja, want mijn aqua terra valt zo op met de gepolijste pcl’s :grin:

1 like

Waarom zou je dat niet doen?

1 like

Wauw okej, Ik zou echt veel te bang zijn dat er iets zou gebeuren. Ben dan al ff niet meer in de kroeg geweest maar dan zou m’n Skx om gaan ofzo :joy:

Tsja bang voor diefstal of schade door m’n eigen dronkenschap, was altijd het type dat wel aardig tot het gaatje ging :joy:

Genoeg gepraat over de seamaster ik slinger hem zo om de pols :grimacing:

2 likes

Mijn ervaring is dat niemand weet wat een Seamaster is, lekker onder de radar

Het is een toolwatch, geeft karakter :sunglasses:

3 likes

18 likes

Ben tegenwoordig van middelbare leeftijd, doe het een stuk rustiger aan qua drinken etc…

1 like

Dit is zo mooi, en zo duur! Ik schrok vorige week vd prijs toen ik ging passen. Gs is voor mij onbekend behalve wat ik hier voorbij zie komen. De juwelier raadde me dit aan.

1 like

Deze blijft in mijn hoofd spoken;
https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-300-m-chronometer-25318000

Maar deze lijkt me ook wel wat (er is volgens mij ook een automaat van, maar die kan ik even niet vinden);
https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-120-m-quartz-25113100

4 likes

Extreem comfortabel! Licht, dun, alsof je niks omhad.
Heel cool ook. Anders! En anders is goed.
Maar bandjes (zeker rubber) waren afknapper.
En als t dan om zoveel geld gaat dan toch graag tenminste de illusie dat ze kwaliteit zijn.

5 likes

Gaaf! Ressence wil ik nog steeds een keer proberen (en iemand tegenkomen die er één heeft). Het blijft prachtig hoe er bijna geen glas in lijkt te zitten. Vreemd dat ze zo weinig aandacht besteden aan de straps. Maarja, je moet een prijskaartje ook nooit koppelen aan kwaliteit.

Ik wacht nog steeds op deze (ruim 4 jaar op te teller), maar wel bevestiging vanuit de boutique:
De FP Journe Chronometre Bleu, ook nog nooit in het echt gezien…

14 likes